فرودگاه تبریز پیشتاز خدمات فرودگاهی کشور
نتایج "رتبه بندی فرودگاه های منتخب طرح جامع پایش کیفیت خدمات فرودگاهی" اعلام شد که بر این اساس فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز در دو بخش "کیفیت خدمات فرودگاهی" و "امکانات سالن های فرودگاهی" پیشتاز است.
به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاههای استان آذربایجان شرقی، طبق اعلام " دفتر برنامه ریزی راهبردی و مدیریت عملکرد شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران" و بر اساس بازخوردهای دریافتی از مسافرین فرودگاهی، فرودگاه تبریز در بخش های "نحوه برخورد کارکنان" ، "انتظار حداقلی جهت پذیرش" و "در دسترس بودن صندلی انتظار" رتبه اول کشور و در بخش های "کیفیت تحویل بار"، "تمیزی و نظافت نمازخانه ها"، "کیفیت بسته بندی بار" و "تمیزی و نظافت سرویس های بهداشتی" در رتبه های دوم و سوم فرودگاههای کشور قرار گرفته است.
لازم به ذکر است "طرح جامع پایش کیفیت خدمات فرودگاهی" از ابتدای فروردین تا انتهای دی ماه ۱۴۰۱ اجرا شده است که مجموع بازخوردهای دریافتی از مسافرین فرودگاههای منتخب کشور بیش از دو میلیون و هفتصد هزار نفر و در فرودگاه تبریز 265225 نفر بوده است.