خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان ‌شرقی:

در انتخابات دوره چهارم شوراهای اسلامی ۶۲ درصد نمایندگان دوره قبل موفق به راهیابی نشدند

در انتخابات دوره چهارم شوراهای اسلامی ۶۲ درصد نمایندگان دوره قبل موفق به راهیابی نشدند
کد خبر : ۱۲۸۰۰۸

نداشتن برنامه در دوره‌های قبل و دامن زدن به اختلافات و مسایل حاشیه‌ای موجب روی‌گردانی مردم از اعضای قبلی شورا‌ها شد، بنابراین شوراهای اسلامی جدید باید تلاش کنند با برنامه و طرح‌های عمرانی و خدماتی نوین، اعتماد و حس همکاری شهروندان را جلب و تقویت کنند.

ایلنا: مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان ‌شرقی بر ضرورت حفظ وحدت، یکپارچگی و بها دادن به خرد جمعی در مدیریت شهری تاکید کرد.
به گزارش ایلنا مرتضی موحدنیا در آیین تودیع و معارفه شهردار تسوج از توابع شهرستان شبستر، گفت: در دوره چهارم شوراهای اسلامی باید تلاش شود تا علاوه بر رفع خطا‌ها و ضعف‌های دوره‌های گذشته با تجارب پیشین در مسیر توسعه و پیشرفت امور شهری گام برداشته شود.
وی مشارکت مردم در امور شهری و داشتن برنامه مشخص و مدون برای اداره شهر را بهترین راه کسب موفقیت در مدیریت شهری دانست و گفت: نبود برنامه مانند انداختن تیر در تاریکی است.
موحدنیا با اشاره به اینکه در انتخابات دوره چهارم شوراهای اسلامی ۶۲ درصد نمایندگان دوره قبل موفق به راهیابی به دوره چهارم نشدند، تصریح کرد: نداشتن برنامه در دوره‌های قبل و دامن زدن به اختلافات و مسایل حاشیه‌ای موجب روی‌گردانی مردم از اعضای قبلی شورا‌ها شد، بنابراین شوراهای اسلامی جدید باید تلاش کنند با برنامه و طرح‌های عمرانی و خدماتی نوین، اعتماد و حس همکاری شهروندان را جلب و تقویت کنند.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان ‌شرقی با اشاره به قدمت و جایگاه تسوج در معادلات فرهنگی و سیاسی و اقتصادی استان در گذشته تصریح کرد: مسجد جامع تسوج و نقش فرهنگی مردمان این منطقه که به طور مکرر در اسناد و کتب تاریخی ذکر شده بهترین سند برای جایگاه با ارزش این شهر است و وجود افراد فرهیخته و تحصیل‌کرده در اقصی نقاط جهان افتخاری برای این شهر به شمار می‌آید.
در پایان این مراسم مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان ‌شرقی ضمن موافقت با درخواست مردم مبنی با ارتقای شهرداری تسوج از درجه پنج به شش، حجت عبدالرحمانی را به عنوان شهردار جدید تسوج معرفی و از زحمات اکبر پنبه‌ای شهردار سابق قدردانی کرد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز