شهردار تبریز:
گلوگاههای نارضایتی مردم تبریز از شهرداری بسته میشوند
ارتباط نزدیک با شهروندان، بهرهگیری از نقطه نظرات و دیدگاههای شهروندان در اداره شهر، مشارکت پذیری عمومی در تدوین سیاستها وبرنامههای راهبردی از یک سو و توجه به نیازهای معیشتی و رفاهی کارکنان، وفادارسازی پرسنل به سازمان، مشارکت دهی نیروها در تصمیم سازیهای مدیریتی و استفاده از تجربیات مدیران از سوی دیگر از اصلیترین راه کارهای موثر در بستن گلوگاههای تولید و ایجاد نارضایتی عمومی از شهرداری است.
ایلنا: شهردار تبریز تلاش برای بستن گلوگاههای ایجاد و افزایش نازضایتی عمومی از مجموعه شهرداری تبریز را از مهمترین اولویتهای کاری خود اعلام کرد.
به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی با تأکید بر لزوم شفاف سازی در ارایه خدمات به شهروندان و تلاش سبانه روزی برای کاهش مشکلات آنان به عنوان دو اصل اساسی و مهم در جلب رضایتمندی شهروندان افزود: تکریم ارباب رجوع و شهروندان در مدیریت شهری نخستین هدف وسیاست مدیریتی من خواهد بود و در دوران خدمت تلاش خواهم کرد با شناسایی عوامل و گلوگاههای نارضایتی و نیز موانع خدمات رسانی زمینه را برای کوتاهتر کردن دیوار بیاعتمادی به مجموعه شهرداری در میان شهروندان وو افزایش میزان رضایتمندی آنان فراهم نمایم.
وی در ادامه نخستین اقدام در راستای تحقق این هدف را تکریم و حمایت از کارکنان و مدیران شاغل در شهرداری اعلام کرد و گفت: بدون توجه و تکریم کارکنان امکان تحقق هدف تکریم ارباب رجوع وجود ندارد و مدیریت شهری تحقق این آرمان را از راه تکریم پرسنل دنبال خواهد کرد.
شهردار تبریز در عین حال ارتباط نزدیک با شهروندان، بهرهگیری از نقطه نظرات و دیدگاههای شهروندان در اداره شهر، مشارکت پذیری عمومی در تدوین سیاستها وبرنامههای راهبردی از یک سو و توجه به نیازهای معیشتی و رفاهی کارکنان، وفادارسازی پرسنل به سازمان، مشارکت دهی نیروها در تصمیم سازیهای مدیریتی و استفاده از تجربیات مدیران از سوی دیگر از اصلیترین راه کارهای موثر در بستن گلوگاههای تولید و ایجاد نارضایتی عمومی از شهرداری عنوان کرد و گفت: این برنامهها در دستور کار مدیریت جدید شهرداری قرار گرفته است.