خبرگزاری کار ایران

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاداسلامی تبریز:

علم باید کاربردی و تکنولوژیکی باشد

کد خبر : ۱۱۹۲۷۹

«سمینار راه کارهای نوین ارتباطی و آموزشی» در دانشگاه آزاداسلامی تبریز برگزار شد.

ایلنا: معاون پژوهش وفناوری دانشگاه آزاداسلامی تبریز گفت: درعصر حاضر علم باید کاربردی وتکنولوژیکی باشد واین جدید‌ترین تعریفی است که از علم ارائه کرده‌اند.
به گزارش خبرنگار ایلنا حسن رسولی سقای که در سمینار راه کارهای نوین ارتباطی و آموزشی در این دانشگاه سخن می‌گفت افزود: با توجه به این تعریف، علم باید موجب بهره وری، تولید ثروت وحرکت چرخه اقتصاد شود که ۷۰ درصدآن براساس علوم دانش بنیان هستند.
وی تصریح کرد: احساس نیاز، احساس ضرورت، رغبت وایجاد سیستم ازعوامل پیشرفت علم در جهان غرب می‌باشدکه مانیز باید در این عرصه فعال‌تر باشیم.
معاون پژوهش وفناوری دانشگاه آزاداسلامی تبریز تأکیدکرد: زیست فناوری، نانو فناوری وفناوری اطلاعات در دوبخش سخت افزاری ونرم افزاری سه فناوری روز دنیا می‌باشند که درکشور ما نیز در بخش نرم افزاری فناوری اطلاعات پیشرفتهای قابل توجهی داشته‌ایم.
در ادامه این سمینار حسین‌زاده رئیس سازمان فناوری استان آذربایجان شرقی، دکتر کاردان، مهندس ابوعلی ومهندس خواجوی در ارتباط با موضوعات سمینار به سخنرانی پرداختند. در این سمینار همچنین سه کارگاه آموزشی نیز برگزار شد.
لازم به ذکر است به همت معاونت پژوهش وفناوری دانشگاه آزاداسلامی وباهمکاری مرکز آموزش‌های الکترونیکی سازمان مدیریت صنعتی آذربایجان شرقی سمینار» راه کارهای نوین ارتباطی وآموزشی «در این دانشگاه برگزار شد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز