خبرگزاری کار ایران

دوره‌های آموزش پاکبانی برای کارگران خدمات شهری تبریز برگزار می‌شود

کد خبر : ۱۱۳۶۶۹

درقالب این دوره‌های آموزشی که بزرودی آغاز خواهد شد تمامی کارگران فعال در امر تنظیف و پاکیزگی شهر به مدت ۲۶ ساعت دوره‌های آموزشی مربوطه را طی خواهند کرد.

ایلنا: به همت سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز و بر اساس تفاهمنامه همکاری بین این سازمان و اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان آذربایجان شرقی، برای کلیه کارگران خدمات شهری شاغل در امور تنظیف و پاکیزگی شهر دوره‌های آموزش پاکبانی برگزار می‌شود.
به گزارش خبرنگار ایلنا علیرضا اصغری با اعلام این مطلب گفت: از آنجا که آموزش شهروندی حلقه مفقوده در مدیریت پسماند‌ها می‌باشد، این سازمان در راستای بسط آموزش مباحثعلمی و عملی مدیریت پسماند‌ها، دوره‌های آموزشی اختصاصی کارگران فعال در امر جمع آوری پسماند‌ها و تنظیف و رفت و روب معابر شهری را برگزار می‌نماید.
وی ادامه داد: این دوره‌ها که با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه‌های استان برگزار خواهد شد، در راستای تحقق آموزش شهروندی برای تمام اقشار جامعه شهری تبریز می‌باشد و در قالب آن دیگر عوامل دخیل در امر جمع آوری، حمل و نقل و دفن پسماندهای شهری اعم از سرکارگران، مسئولان نواحی و ناظران مربوطه طی دوره‌های ویژه آموزش خواهند دید.
گفتنی است، درقالب این دوره‌های آموزشی که بزرودی آغاز خواهد شد تمامی کارگران فعال در امر تنظیف و پاکیزگی شهر به مدت ۲۶ ساعت دوره‌های آموزشی مربوطه را طی خواهند کرد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز