خبرگزاری کار ایران

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

معلمان در ترویج فرهنگ مقاومت اثر گذارند

معلمان در ترویج فرهنگ مقاومت اثر گذارند
کد خبر : ۱۰۶۲۸۹

با آغاز سالتحصیلی جدید و بازگشایی مدارس زندگی در شهر‌ها و روستا‌ها با هیاهوی بچه‌های مدارس مجددا نشاط و شادابی خود را باز می‌یابند.

ایلنا: مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی تأکید کرد: در ترویج فرهنگ مقاومت، معلمان رسالت بزرگی بر عهده دارند.
به گزارش خبرنگار ایلنا فیروز رضایی در کارگاه تداوم آموزشی سرگروه‌ها و مربیان شجره طیبه صالحین بسیج فرهنگیان استان که در مرکز آموزش نیروی انسانی شهید رجایی تبریز برگزار شد با اشاره به رسالت تاریخی معلمان گفت: با آغاز سالتحصیلی جدید و بازگشایی مدارس زندگی در شهر‌ها و روستا‌ها با هیاهوی بچه‌های مدارس مجددا نشاط و شادابی خود را باز می‌یابند.
مدیر کل آموزش و پرورش در ادامه از بسیج فرهنگیان به عنوان مادر سایر واحدهای بسیج نام برد و افزود مقاومت و ایستادگی نیازمند فلسفه و دلیل است و اگر دلیل مقاومت در آحاد ملت نهادینه شود فرهنگ مقاومت نیز در جامعه نهادینه می‌شود.
وی با بیان اینکه معلمان بیشتر از هر وظیفه‌ای رسالت تاریخی را بر عهده دارند گفت: در ترویج فرهنگ مقاومت معلمان نقش بی‌بدیل دارند.
رضایی با اشاره اجمالی به تاریخ پرفراز و نشیب ایران به ویژه آذربایجان اظهار داشت: مناطق آذربایجان از قدیم الایام به لحاظ موقعیت استراتژی و سوق الجیشی بودن همواره مورد طمع چپاولگران جهانی بوده و هم اکنون نیز از نظر رصد رسانه‌های ارتباط جمعی درصدر قرار دارد.
وی در بخشی از سخنان خود با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و یاد و نام شهدای والامقام و امام راحل(ره) گفت: اگر افتخار می‌کنیم که در طول ۸ سال دفاع مقدس وجبی از خاک پاک میهن اسلامی را به دشمنان واگذار ننمودیم این بخاطر فرهنگ و فکر ایستادگی و مقاومتی بود که در سایه ولایت امام راحل و تبعیت آحاد مردم از رهبری آن حضرت بود.
وی اضافه کرد: امروز هم وحشت دشمنان ایران اسلامی از تفکر بسیجی و فکر مقاومت است که بایستی روز به روز در بین آحاد مردم به ویژه نوجوانان و جوانان ترویج گردد تا هیچ احدی جرات تعرض به حدود و ثغور جمهوری اسلامی ایران را نداشته باشد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز