خبرگزاری کار ایران

تسهیلات لازم برای ادامه تحصیل مشمولان اعزامی ۱۹ شهریور ۹۲

کد خبر : ۱۰۵۳۶۵

امسال سازمان سنجش آموزش کشور، نتایج آزمون سراسری سال ۹۲ دانشگاه‌ها، در تاریخ ۲۰ شهریور اعلام کرده است از این رو تعدادی از مشمولانی که دارای برگ اعزام به تاریخ ۱۹ شهریور بودند دچار ابهام و دغدغه خاطر شده‌اند.

ایلنا: معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان شرقی گفت: با توجه به اعلام نتایج آزمون سراسری سال ۹۲ دانشگاه‌ها در تاریخ ۲۰ شهریور مشمولان اعزامی ۱۹ شهریور می‌توانند به شرط نداشتن غیبت ادامه تحصیل دهند.
به گزارش ایلنا، ابراهیم آژدن افزود: امسال سازمان سنجش آموزش کشور، نتایج آزمون سراسری سال ۹۲ دانشگاه‌ها، در تاریخ ۲۰ شهریور اعلام کرده است از این رو تعدادی از مشمولانی که دارای برگ اعزام به تاریخ ۱۹ شهریور بودند دچار ابهام و دغدغه خاطر شده‌اند.
وی ادامه داد: به منظور مساعدت به اینگونه مشمولان و ایجاد تسهیلات لازم برای ادامه تحصیل آنان در مقاطع دانشگاهی در صورتی که دارای برگ اعزام بدون غیبت به تاریخ ۱۹ شهریور۹۲ بوده و در موعد اعزام شرکت نکرده‌اند به شرط قبولی و پذیرش در دانشگاه، ادامه تحصیل آنان از مهر ۹۲ بلامانع است.
آژدن خاطرنشان کرد: این تسهیلات صرفا برای پذیرفته شدگان ورودی مهر ۹۲ دانشگاه‌ها می‌باشد و افرادی که پذیرفته شده نیمه دوم(بهمن) می‌باشند مشمول این تسهیلات نیستند.
وی گفت: همچنین مشمولانی که دارای برگ اعزام با غیبت باشند در شمول این تسهیلات قرار نمی‌گیرند.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز