خبرگزاری کار ایران

قدیمی خبر داد:

ابطال پروانه کسب شیمیایی فروشان ناصر خسرو و صدور پروانه جدید برای بازار کیمیا

asdasd
کد خبر : ۶۵۰۰۶

تعدادی از واحد‌ها در طرح انتقال به بازار کیمیا شرکت نکردند و در زمان اجرای طرح، واحد صنفی خود را تعطیل کردند تا شغل خود را تغییر داده و پروانه کسب برای شغل دیگری دریافت کنند. این واحد‌ها همچنان تعطیل هستند.

ایلنا: مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت: شیمیایی فروشان جمع آوری شده از خیابان ناصر خسرو، پروانه جدید کسب برای بازار کیمیا دریافت می‌کنند.

به گزارش ایلنا، رضا قدیمی اظهار کرد: پروانه کسب شیمیایی فروشان برای فعالیت در خیابان ناصرخسرو باطل شده و پروانه جدید برای فعالیت در بازار کیمیا برای آن‌ها صادر خواهد شد.

وی افزود: ابطال پروانه، شامل تمامی واحدهای صنفی شیمیایی فروش خیابان ناصر خواهد بود، چه آن‌ها که در طرح انتقال شرکت کردند و جه آن‌ها که شرکت نکردند.

قدیمی در مورد واحدهایی که در طرح شرکت نکردند اظهار کرد: تعدادی از واحد‌ها در طرح انتقال به بازار کیمیا شرکت نکردند و در زمان اجرای طرح، واحد صنفی خود را تعطیل کردند تا شغل خود را تغییر داده و پروانه کسب برای شغل دیگری دریافت کنند. این واحد‌ها همچنان تعطیل هستند.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران در مورد فعالیت واحدهای منتقل شده به بازار کیمیا نیز گفت: واحدهای منتقل شده به بازار کیمیا فعالیت خود را بعد از تعطیلات نوروز آغاز کرده‌اند و خرید و فروش در این بازار به خوبی انجام می‌شود.

وی افزود: بازرسان شرکت ساماندهی برای جلوگیری از بروز تخلف، همچنان در خیابان ناصرخسرو حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز