خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان خوزستان خبر داد:

کشف ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در خوزستان

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۶۷۰

فرمانده انتظامی استان خوزستان، از کشف ۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در محورهای مواصلاتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از خوزستان، سردار حیدر عباس زاده اظهار داشت: با توجه به نام گذاری سال جاری از سوی مقام معظم رهبری به نام "حمایت از کالای ایرانی" و در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه و برخورد قاطع با پدیده شوم قاچاق، مأموران پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز بهبهان با اقدامات اطلاعاتی یک دستگاه کامیون حامل بار قاچاق را در این شهرستان شناسایی و در یک عملیات موفق متوقف کردند.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی مقدار زیادی انواع ادویه فاقد مدارک گمرکی کشف کردند، تصریح کرد: کارشناسان ارزش ریالی ادویه های کشف شده را بالغ بر 5 میلیارد ریال برآورد کردند و در این رابطه یک قاچاقچی دستگیر شد.

سردار عباس زاده عنوان کرد: مأموران ایستگاه "پل زال اندیمشک" نیز در عملیاتی دیگر یک کامیون حاوی تعداد زیادی کیف و البسه زنانه قاچاق را شناسایی و متوقف کردند.

وی ضمن اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی این محموله قاچاق را بالغ بر 4 میلیارد ریال برآورد کردند، تاکید کرد: در مجموع از بار این 2 خودرو 9 میلیارد ریال انواع کالاهای قاچاق کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در خاتمه با تأکید بر اینکه در این رابطه 2 متهم دستگیر و به همراه کالاهای مکشوفه تحویل مرجع قضائی داده شدند، خاطرنشان کرد: عملکرد قاچاقچیان مغایر با اقتصاد مقاومتی بوده و سلامت جامعه و اقتصاد داخلی را مورد هدف قرار می دهد، تلاش پلیس برای مبارزه با اخلال گران اقتصادی با قوت ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز