خبرگزاری کار ایران

برانکو روی مسیر واقع‌گرایی؛ فینال رویایی با شرقی‌ها

asdasd
کد خبر : ۶۷۹۰۴۵

پرسپولیس روزهای سختی را می‌گذراند. مشکلات مالی و محرومیت از نقل و انتقالات دو معضل بزرگی است که پرسپولیس را برای نتیجه‌گیری در منگنه قرار داده، با این حال تیم توانسته همچنان روی دور موفقیت باقی بماند و در لیگ برتر و لیگ قهرمانان نتایج خوبی بگیرد.

به گزارش ایلنا، درباره ویژگی‌های فنی پرسپولیس بارها صحبت شده، ولی روحیه بالای بازیکنان دلیل مهم دیگری است که اجازه نداده تیم در این روزهای سخت افت کند. این روحیه برتری‌جویی را برانکو به تیمش تزریق کرده و بازیکنان تحت هیچ شرایطی حاضر به تسلیم شدن نیستند. در بازی رفت با السد نه مصدومیت و محرومیت چند بازیکن و نه آسیب‌دیدگی عالیشاه در جریان بازی نتوانست روی عملکرد تیم تاثیر بگذارد و بازیکنان با اراده و جنگندگی بالا توانستند از دوحه با برتری برگردند.

سرمربی پرسپولیس چطور توانسته بازیکنانش را متقاعد کند که تنها روی شرح وظایف‌شان و موفقیت تیم تمرکز کنند؟ چطور آنها در دوحه با وجود مشکلات بعضا غیرمنتظره نود دقیقه با تمرکز بالا و بدون اشتباه بازی کردند؟

برانکو برای تغییر نگاه بازیکنان بیش از آنکه به شعار متوسل شود با رفتارش روی آنها تاثیر گذاشته. موانعی که در ماه‌های اخیر در مسیر پرسپولیس به‌وجود آمده، برای این مربی هرگز بهانه‌ای برای توجیه نبوده و تلاش کرده در هر شرایطی تیمش را آماده بازی نگه دارد. او بیشتر از آنکه غصه نداشته‌ها را بخورد، روی داشته‌ها برنامه‌ریزی کرده. با جدا شدن هرکدام از ستارگان تیمش تلاش کرده بازیکن جدیدی را جایگزین او کند و اجازه نداده کیفیت تیمش افت کند.

بسته شدن دو پنجره پرسپولیس بهترین بهانه برای برانکو بود که ناکامی احتمالی‌ را توجیه کند، ولی با وجود جدایی چهار بازیکن با حداقل نفرات کارش را جلو برد و حالا در آستانه فینال لیگ قهرمانان قرار دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز