خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار مازندران اعلام کرد:

اختصاص 100 میلیارد تومان به محور قزوین – الموت

asdasd
کد خبر : ۶۷۵۲۹۹

علی نبیان، گفت: 100 میلیارد تومان منابع برای اجرای پروژه محور قزوین – الموت اختصاص یافت که باید سرعت اجرای آن بیش از گذشته دنبال شود. ‎

به گزارش ایلنا از ساری،علی نبیان از بررسی طرح ها و پروژه های سفر کاروان تدبیر و امید در مهرماه 94 با حضور حاج محمدی، نماینده معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خبر داد و افزود: در این جلسه با حضور دستگاه های متولی که اجرای طرح های توسعه ای استان نقش داشتند، کلیه پروژه ها مورد بازبینی و بررسی قرار گرفت و دستگاه ها گزارش دقیقی از اقدامات دستگاه متبوع در خصوص اجرای پروژه های سفر و تخصیص های صورت گرفته ارایه کردند که نهایتا تخصیص های لازم برای تحقق پروژه های زیرساختی مورد بررسی قرار گرفت.

نبیان با اشاره به این که علاوه بر بررسی فرآیند اقدامات، بازدید از پروژه ها نیز در دستور کار قرار گرفت، بیان داشت: در این راستا و بر حسب تاکید استاندار مازندران، برخی پروژه ها بویژه پروژه های شهری و برخی مسیرهای حاشیه ای که گره گشای ترافیک و کاهش مسیر از ساری به برخی شهرها هستند مورد بازدید و بازبینی قرار گرفت و مقرر شد تامین مالی آن ها صورت پذیرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، ابراز داشت: علاوه بر آن پروژه های کنارگذر و رینگ شهری که در سفر کاروان تدبیر و امید، بسیار مورد توجه و تاکید رییس جمهوری قرار گرفته بود و 6 پروژه کنار گذر غرب استان بازدید میدانی شد و تامین اعتبارات این پروژه ها در دستور کار سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور قرار گرفت.

وی، خاطرنشان کرد: با تامین منابع که از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی برای 6 رینگ شهری غرب استان صورت می پذیرد، ان شاء الله اجرای این پروژه ها با سرعت بیشتری در دستور کار قرار خواهد گرفت.

معاون استاندار، اظهار نمود: محور تنکابن، الموت و قزوین که در گذشته منابع مالی به آن تعلق گرفته بود، اجرای آن در حوزه قزوین اجرایی شد و اکنون اجرای محور مازندران در دستور کار قرار گرفت و با پیگیری هایی که استاندار مازندران برای تامین مالی این پروژه داشتند، 100 میلیارد تومان منابع برای اجرای پروژه محور قزوین – الموت اختصاص یافت که باید سرعت اجرای آن بیش از گذشته دنبال شود.

نبیان، گفت: 100 میلیارد تومان در سفر رییس جمهور به موضوع کنار گذرهای غرب مازندران اختصاص یافت که بخشی از آن تامین منابع مالی شده بود و امسال با بازدید میدانی صورت گرفته و مکاتبات استاندار با رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، امیدواریم این منابع تحقق یابد و شاهد اجرای این پروژه ها در رینگ شهری باشیم.

وی با اعلام این که پروژه چهار خطه کردن محور سوادکوه انجام شد و منتهی الیه ورودی به شهر قائم شهر نیاز به زیرگذر دارد که بحمدالله این طرح، مصوب و به پیمانکار ابلاغ شده و پیمانکار کارگاه را تجهیز نموده است، افزود: اجرای همسطح مسیر در پل سفید نیز جهت سرعت بخشی، تاکیداتی به شرکت ساخت و توسعه وزارت راه و پیمانکار جهت این مهم صورت پذیرفته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران، یادآور شد: در محور هراز شاهد پیشرفت فیزیکی 61 درصدی هستیم و 3 روگذر که با حضور وزیر راه و شهرسازی و استاندار در سال 96 کلنگ زنی شد، هر سه پروژه پیشرفت خوبی دارد و پیمانکاران تلاش دارند قبل از موعد مقرر این پروژه ها را به اتمام برسانند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز