خبرگزاری کار ایران

دومین نشست شورای سیاستگذاری ساری برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۴۸۳۷۷۷

دومین نشست شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان ساری با اولویت موضوع شورای شهر و بررسی آیین نامه، شاخص ها، میثاق نامه و شناسایی نامزدهای اصلاح طلب شورا که در باشگاه فرهنگیان ساری برگزار شد.

ایلنا: مهدی احمدی فولادی در دومین نشست شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان ساری با اولویت موضوع شورای شهر و بررسی آیین نامه، شاخص ها، میثاق نامه و شناسایی نامزدهای اصلاح طلب شورا که در باشگاه فرهنگیان ساری برگزار شد، اظهار کرد: شورای سیاستگذاری برای ارائه لیست در انتخابات شوراها تشکیل شده و در 7 شهر بزرگ مازندران قطعا لیست ارائه می دهیم.

رئیس شورای سیاستگذاری اصلاح طلبان مازندران با بیان اینکه 25 شاخص در ارزیابی انتخاب افراد برای لیست وجود دارد، گفت: این شاخص ها دارای نمره بندی های متفاوت است و اشخاص با قرار گرفتن در این تراز، وارد لیست می شوند.

دبیر این جلسه اظهار داشت: تمام جسارت ها از سوی نامزد اصولگرا در مناظره روز جمعه محصول یک خیانت در شورای شهر تهران است.

دوستعلی دهقان افزود: فردی که در لیست زحمتکشان اصلاح طلب بود رای خود را در صندوق کسی ریخت که مسیر تاریخ را عوض کرد.

وی گفت: به همین دلیل باید در انتخاب افراد برای لیست امید، دقت کافی داشته باشیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی هم در این نشست با اشاره به اینکه حامی لیست هستم، اظهار کرد: جنس انتخابات شورا، متفاوت با انتخابات مجلس است.

علی اصغر یوسف نژاد با بیان اینکه مجلس دارای فضای سیاسی است و در شورا بیشتر مسائل غیرسیاسی حاکم است، گفت: اگر هم مسائل سیاسی در شورا حاکم باشد درصد بسیار کمتری از انتخابات مجلس است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز