خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل آبفاشهری و رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب وبرق مازندران:

شرکت های آب و برق شامل بخشودگی بیمه ای شوند

asdasd
کد خبر : ۴۲۰۸۱۴

مدیرعامل آبفاشهری و رئیس شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق مازندران در شصت و نهمین نشست شورای هماهنگی از سازمان تامین اجتماعی خواست شرکتهای آب و برق را از بخشودگی بیمه ای برخوردار نمایند.

به گزارش شرکت آبفاشهری مازندران،  ذبیح الله ذاکری در این نشست، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری شهادت سید وسالار شهیدان آقا اباعبدا... الحسین (ع)، از حضور مدیرکل تامین اجتماعی و زحمات مهندس افضلی و مهندس عنایتی بدلیل مسئولیت ریاست و دبیری شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان طی یکسال گذشته قدردانی نمود.

وی، به بخشودگی بیمه ای دستگاه های غیردولتی به ویژه شرکتهای آب  و برق اشاره و تصریح کرد: انتظار می رود با توجه به وضعیت تورم، جریمه های احتمالی این شرکتها مشمول بخشودگی قرار گیرد.

 افضلی مدیرعامل شرکت برق منطقه ای مازندران و گلستان در سخنانی، به تعامل خوب شرکتهای تابع وزارت نیرو با سازمان تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت : دربخش درمان و خدمات پزشکی فضای خوبی برای خدمات دهی به همکاران فراهم شده است، ولی در بخش قرارداد پیمانکاران مسائل مبهمی وجود دارد که باید بانشست های کارشناسی برطرف شود .

وی خواستار پرداخت به موقع حق بیمه کارکنان توسط تامین اجتماعی شد و افزود: انتظار این است که همکاران در هنگام بازنشستگی درخصوص پرداخت  حق بیمه با مشکلی مواجه نشوند.

خان محمدی رئیس مرکز آموزش عالی علمی، کاربردی صنعت آب و برق مازندران در این نشست با بیان اینکه این موسسه آمادگی دارد دوره های آموزش آشنایی با قوانین و مقررات تامین اجتماعی را برای همکاران مورد نظر برگزار نماید، اظهار داشت:  از سازمان تامین اجتماعی انتظار می رود بیمه مرکز، جزو مراکز آموزش لحاظ شود.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران در سخنانی ضمن ارایه گزارشی عملکرد این سازمان گفت: تامین اجتماعی بزرگترین سازمان بیمه ای کشور است که 40 میلیون نفر از مردم کشور و یک میلیون و 850 هزار نفر در مازندران را تحت پوشش قرار داده است .

محمودی، بسیاری از مشکلات سازمانها و شرکتها با سازمانهای بیمه گر از جمله تامین اجتماعی را عدم اطلاع کافی از قوانین و مقررات دانست و اظهار داشت:  به منظور رفع ابهامات و مشکلات، هریک از شرکتها نماینده ای را به تامین اجتماعی معرفی تا ضمن دریافت آموزشهای لازم موضوعات فی مابین با تعامل خوب و سازنده برطرف شود .

گفتنی است در این نشست  نعمتی مدیرعامل نیروگاه شهید سلیمی نکا،  صفری رئیس کارگروه پدافند غیرعامل صنعت آب و برق مازندران و حجت الاسلام بابایی مسئول امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق به ارایه گزارش فعالیتهای خود پرداختند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز