خبرگزاری کار ایران

بیرانوند-لوبانف؛ تلاش برای رسیدن به ترکیب اصلی+ عکس

درواز‌ه‌بان‌های پرسپولیس برای رسیدن به ترکیب اصلی این تیم با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، یکی از دلایل اصلی ناکامی پرسپولیس در رسیدن به عنوان قهرمانی فصل پانزدهم، خط دروازه‌ این تیم بود. پرسپولیس در نیم فصل لوبانف را جذب کرد تا خط دروازه‌ مطمئن‌تری داشته باشد اما این دروازه‌بان هم نتواست انتظارات کادر فنی و هواداران پرسپولیس را برطرف کند. مسئولان پرسپولیس بعد از اتمام فصل پانزدهم به سراغ دروازه‌بان نفت تهران رفتند تا یکی از مهره‌های خوب لیگ را در همان ابتدای کار جذب کرده باشند. پرسپولیس البته یک دروازه‌بان جوان به نام ابوالفضل درویش‌وند را هم جذب کرد؛ دروازه‌بان آینده‌داری که به نظر کار سختی برای رسیدن به ترکیب اصلی پرسپولیس دارد.

علیرضا بیرانوند قطعا به دنبال این است که با پیراهن پرسپولیس ملی‌پوش شود؛ بنابراین مشخص است که برای نیمکت‌نشینی به پرسپولیس نیامده است. از سوی دیگر لوبانف بعد از یک نیم فصل حضور در پرسپولیس تمایل دارد تا به عنوان دروازه‌بان اصلی درون ترکیب این تیم قرار بگیرد تا بیش از از تیم ملی ازبکستان دور نشود.

تاکنون هیچ یک از این دو دروازه‌بان موضعی علیه دیگری نگرفته است و به نظر می‌رسد رابطه خوبی در تمرینات با هم دارند. اما طبیعی است که این دو دروازه‌بان برای رسیدن به ترکیب اصلی پرسپولیس سخت در تلاش هستند.

لوبانف بیرانوند

 

 

لوبانف بیرانوندلوبانف بیرانوند

 

 

لوبانف بیرانوندلوبانف بیرانوندلوبانف بیرانوند

کد خبر : ۳۹۲۰۴۴