خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفا فارس مطرح کرد؛

گذر از خشکسالی با ارائه خدمات مطلوب به شهروندان

گذر از خشکسالی با ارائه خدمات مطلوب به شهروندان
کد خبر : ۱۶۲۳۳۳۴

مدیرعامل شرکت آبفا فارس گفت: کارکنان حوزه خدمات مشترکین با تکریم مردم و ارائه خدمات صادقانه و مطلوب، می‌توانند تأثیر عمیقی در ذهنیت جامعه ایجاد کنند.

به گزارش ایلنا، علی شبانی در همایش خدمات مشترکین این شرکت که با حضور معاونین، مدیران ستادی، رئیس و مسئولین مشترکین امور آبفا شهرستان‌های تابعه برگزار شد، با اشاره به وضعیت تأمین آب شرب شهرهای استان در سال ۱۴۰۳ افزود: با وجود خشکسالی‌های اخیر، این سال را با کمترین چالش سپری کردیم.

شبانی خدمات مشترکین را از اصلی‌ترین بخش‌های شرکت دانست و تأکید کرد: کارکنان این حوزه علاوه بر رسالت تأمین آب شرب، باید الگویی برای خدمت‌رسانی باشند.

وی با خطاب به مدیران امور آبفا، تکریم ارباب رجوع را در گرو تکریم پرسنل عنوان کرد و گفت: اگر کارکنان از آرامش و احترام لازم برخوردار باشند، به تکریم ارباب رجوع که از اهداف شرکت است، خواهند پرداخت.

وی افزود: برنامه‌های آینده شرکت نیز در راستای تکریم پرسنل و ارباب رجوع تدوین خواهد شد.

مدیرعامل آبفا فارس رسالت این شرکت را ارائه خدمات مطلوب در حوزه آبرسانی، جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب در شهرها و روستاهای استان اعلام کرد و بر لزوم نظم اداری برای پیشبرد اهداف تأکید کرد.

شبانی کارآیی‌سنجی پرسنل توسط مدیران را عاملی برای شایسته‌سالاری و هموار شدن مسیر تعالی شرکت دانست.

مشتری‌مداری؛ اولویت معاونت خدمات مشترکین در سال ۱۴۰۴

 معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آبفا فارس نیز در این همایش ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این معاونت در سال ۱۴۰۳، به تبیین سیاست‌های سال ۱۴۰۴ پرداخت.

رضا اسدی با اشاره به اصل مشتری‌مداری گفت: این معاونت با تأکید بر ارائه خدمات مطلوب و سعه‌صدر در برخورد با مردم، خواستار پوشش کامل خواسته‌های اصولی و قانونی مشترکین است.

وی با ارزیابی مثبت نحوه ارائه خدمات در امور آبفا شهرهای تابعه، بر لزوم هم‌افزایی با معاونت خدمات مشترکین برای ارائه خدمات بهتر تأکید کرد.

اسدی با ارائه راهکارهایی برای اصلاح روش‌های خدمات‌رسانی و بحث درباره روش‌های جایگزین اظهار داشت: هدف ما ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مشترکین است.

وی بر استفاده از تمام پتانسیل‌های موجود در ادارات تابعه برای استانداردسازی و ارتقای سطح کیفی خدمات تأکید کرد.

در این همایش، وحید حق‌شناس معاون بهره‌برداری و توسعه آب، حسینعلی نورسته مدیر دفتر حراست و امور محرمانه، علی رمضانی مدیر دفتر خدمات مشترکین و علی‌نقی دهقانی مدیر دفتر نظارت بر درآمد و وصول مطالبات نیز به ایراد سخنرانی در حوزه فعالیت خود پرداختند.

در پایان، طی جلسه پرسش و پاسخ، به سؤالات مدیران امور آبفا شهرستان‌های تابعه پاسخ داده شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز