خبرگزاری کار ایران

مشکلی که استقلال را از قهرمانی دور کرد؛

ساپینتو مرد روزهای بزرگ نیست

ساپینتو مرد روزهای بزرگ نیست
کد خبر : ۱۳۵۱۲۲۳

امتیازات مهمی که استقلال در دیدار با رقیبان مستقیم از دست داده این تیم را از قهرمانی لیگ دور کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایلنا، تیم فوتبال استقلال هفته گذشته در شرایطی در دیدار حساس و مهم و حیثیتی مقابل پرسپولیس تن به شکست داد که در 10 بازی گذشته خودش یک تساوی و 9 برد کسب کرده بود و خیلی دور از ذهن به نظر می‌رسید این روند خوب در مهم‌ترین بازی فصل برای آبی‌پوشان قطع شود ولی برتری یک بر صفر شاگردان گل محمدی، معادله قهرمانی را برای ساپینتو و شاگردانش دشوار کرد و حالا شانس اندکی برای این تیم به منظور ماندن در کورس باقی مانده است.

به همین بهانه سراغ بررسی این موضوع رفتیم که چرا ساپینتو و استقلال با وجود کسب نتایج فوق العاده اکنون عقب‌تر از دو رقیب اصلی خود در مسیر قهرمانی هستند و دلیل این موضوع هم چیزی نیست جز نتایج ضعیف استقلال در دیدارهای بزرگ که آنها را در وضعیت کنونی قرار داده است.

استقلال با ساپینتو امسال نتایج خیلی خوبی کسب کرده ولی شکست در دو بازی رفت و برگشت مقابل سپاهان که به معنی تقدیم 6 امتیاز به رقیب مستقیم است اتفاقی بود که برای این تیم  رخ داد و حالا با تمام شدن بازی برگشت مقابل پرسپولیس، پرونده استقلال مقابل این تیم در فصل جاری هم با کسب تنها یک امتیاز و تقدیم 4 امتیاز به دیگر حریف سرسخت در مسیر قهرمانی بسته شد تا سهم استقلال از 4 بازی رفت و برگشت با دو رقیب جدی خود در این راه تنها یک امتیاز و تقدیم سه شکست باشد. این در حالیست که پرسپولیس و سپاهان هم یک تساوی این فصل مقابل هم به ثبت رساندند و یک بازی را هم سپاهان به سود خود تمام کرد.

اگر جدول حال حاضر لیگ برتر را بدون احتساب نتایج مستقیم سه تیم مقابل هم تنظیم کنیم به نتیجه زیر می‌رسیم:

ساپینتو مرد روزهای بزرگ نیست

بدین ترتیب استقلال در دیدارهای لیگ برتر به جز تقابل های مستقیم عملکردی به مراتب بهتر از دو رقیب خود دارد ولی نتایج ضعیف دیدارهای مستقیم این تیم را از قهرمانی دور کرده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز