مدیر روابط عمومی شورای شهر مشهد:
پاسخگویی رکن مهم «روابط عمومی هوشمند» است

مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد گفت: همواره تلاش میکنیم از طریق پیگیری اعضای شورا و همچنین ورود جدی کمیتههای نظارتی مشکلات شهروندان را برطرف کنیم.
به گزارش ایلنا از مشهد، محمد شیخانی با اشاره به روند پاسخگویی در شورای شهر مشهد، اظهار داشت: به دور از هرگونه شعار و در عمل اثبات کردهایم که شورای ششم شهر مشهد پاسخگوترین شورای ادوار است و علاوه بر پاسخگویی چهره به چهره در دفاتر اعضای شورای اسلامی شهر مشهد، باب پاسخگویی در مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهدمقدس را نیز فراهم کردهایم.
وی با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر مشهد هر سه شنبه به صورت ثابت در مرکز ۱۳۷ شهرداری حاضر میشوند، خاطرنشان کرد: در این حضور، اعضای شورای شهر ضمن پاسخگویی مستقیم تلفنی به شهروندان، تلاش میکنند تا مشکلات شهروندان مناطق شهر را برطرف و یا راهنمایی لازم در این زمینه را به شهروندان ارائه کنند.
شیخانی با اشاره به اینکه خوشبختانه استقبال بالایی از حضور اعضای شورای اسلامی شهر مشهد در مرکز ۱۳۷ شده و شهروندان متعددی از این روزنه پاسخگویی برای پیگیری مشکلات خود استفاده میکنند، تصریح کرد: قطعا البته این حضور در ۱۳۷ به پاسخگویی صرف منتهی نشده و تلاش میکنیم از طریق پیگیری اعضای شورا و همچنین ورود جدی کمیتههای نظارتی مشکلات شهروندان را برطرف کنیم.
مدیر روابط عمومی شورای اسلامی شهر مشهد خاطرنشان کرد: روی خط پاسخگویی عنوان برنامهای است که برای حضور و پاسخگویی اعضای شورا در روزهای سهشنبه در مرکز ۱۳۷ در نظر گرفته شده و همکاران بنده در روابط عمومی هوشمند شورای اسلامی شهر مشهد از حدود یک هفته قبل به شهروندان مشهدی اطلاع میدهند که کدام یک از اعضای شورای اسلامی شهر مشهد قرار است در ۱۳۷ حاضر شوند.