خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان شهری انجام شد؛

رونمایی از ۴ دستگاه اتوبوس جدید در تربت حیدریه

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۷۳۲۵

رئیس اداره حمل و نقل و خدمات شهری تربت حیدریه از رونمایی ۴ دستگاه اتوبوس جدید با هزینه ای بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، آیین رونمایی از ۴ دستگاه اتوبوس جدید با حضور نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس شورای اسلامی، شهردار، اعضای شورای شهر و برخی مسئولان تربت حیدریه برگزارشد. 

 محسن قندهاری در این آیین اظهارکرد: قرارداد این اتوبوس ها از دو ماه پیش منعقد شده است و ۸ دستگاه اتوبوس دیگر هم به ناوگان حمل ونقل شهرداری تربت حیدریه تا پایان سال  جاری اضافه خواهد شد و این اتوبوس ها در حالی در اختیار شهرداری تربت حیدریه قرار گرفت که ۲۵ درصد از هزینه ۱۲ دستگاه اتوبوس به مبلغ ۱۶۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات داخلی شهرداری تربت حیدریه پرداخت شده است که با افزوده شدن این اتوبوس ها شاهد هیچ گونه مشکلی در ناوگان حمل ونقل شهری نیستیم. 

قندهاری بیان کرد: در فاز اول و همزمان با فرا رسیدن روز حمل و نقل و رانندگان تعداد ۴ دستگاه اتوبوس به ناوگان حمل ونقل شهری تربت حیدریه اضافه شد.

وی افزود :پس از قریب به ۱۵ سال در شهر تربت حیدریه این اتفاق افتاد و سن ناوگان اتوبوسرانی به زیر ۱۰ سال کاهش یافته است و ظرفیت ناوگان اتوبوسرانی تربت حیدریه تکمیل شده است و مدل های مزید وسایل حمل ونقل از این پس برابر مصوبه شورای اسلامی شهر میدل باس خواهد بود.

قندهاری بیان کرد: در ابتدا سهمیه هفت دستگاه بوده که با پیگیری های بعمل آمده توسط شهرداری و‌ شورای اسلامی شهر سهمیه به دوازده دستگاه تبدیل شده است.

وی گفت: در حال حاضر ۲۹ دستگاه اتوبوس دربخش های ملکی وخصوصی در سطح شهر وحومه به شهروندان خدمات دهی می‌کنند.

در ادامه  شهردار تربت حیدریه در آیین رونمایی از فاز نخست اتوبوس های شهری تربت حیدریه اظهار داشت: برآیند همه ماموریت های شهرداری رفاه اجتماعی است و توسعه ناوگان حمل و نقل شهری یکی از مهمترین موضوعاتی است که به این رفاه کمک می کند.

وی تصریح کرد: متخصصان علم ترافیک به این نتیجه رسیدند در کنار سخت افزارها، تنوع و خرید تجهیزات اعم از اتوبوس و سایر دستگاهها به ترافیک شهر و تسهیل حمل و نقل نیز کمک می کند.

فرخ تبار افزود: بر همین اساس و با توجه به اینکه از سال ۸۶ ناوگان این شهر بروز رسانی نشده بود، با دستورالعمل جدید شهرداری ها و دهیاری ها و با حمایت و هماهنگی مسوولین شهرستان و پیشنهاد سازمان حمل و نقل و همچنین پیگیری های نماینده مجلس در گام نخست موضوع تامین اعتبار اولیه یا همان سهم شهرداری در دستور کار قرار گرفت.

شهردار تربت حیدریه گفت: ۱۲ دستگاه اتوبوس شهری با اعتبار ۶۲ میلیارد تومان که سهم شهرداری تربت حیدریه نیز ۲۵ درصد به میزان ۱۶ میلیارد تومان در دو مرحله نیز پرداخت شد و امروز در فاز نخست چهار دستگاه به ناوگان حمل و نقل اضافه می شود و مابقی اتوبوس ها طی ماههای آینده وارد ناوگان حمل و نقل خواهند شد.

فرخ تبار افزود: این اتوبوس ها ۳۵ نفره و مجهز به سامانه و همچنین ویژه کم توانایان، جانبازان و معلولان است. 

وی بیان کرد: در حال حاضر شهرداری تربت حیدریه ۲۹ دستگاه اتوبوس شهری دارد که ۱۳ دستگاه متعلق به شهرداری و بقیه متعلق به بخش خصوصی است که با پروژه بازسازی اتوبوس هایی که در انتهای سال گذشته در دستور کار قرار گرفت تعداد اتوبوس های نوسازی و بازسازی شده به ۱۷ دستگاه می رسد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز