خبرگزاری کار ایران

تخصصی ترین مرکز آموزش کراتین مو در کشور

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۵۷۱۹

 

یکی از مراکز فوق تخصص آموزش کراتینه مو در کشور ، آموزشگاه آرایشگری عروس  میباشد ، دوره کراتین مو در اموزشگاه عریس  یکی از پر مخاطب ترین رویدادهای آموزشی در حوزه آرایشگری بانوان میباشد . آموزشگاه عریس همچنین بهترین آموزشگاه کراتین و احیا مو بنا بر رتبه بندی موسسه CRP بوده که در حال حاضر بیش از 12000 هنرجو را تحت آموزش حرفه ای قرار داده است . قابل توجه است که آکادمی بین المللی عریس ، کلاس های آموزش کراتینه مو را در حال حاضر در داخل و خارج از کشور برگزار میکند  .

برگزاری  دوره های حرفه ای کراتینه مو

آموزش کراتینه مو یکی از رشته ها و تخصص های بسیار حساس در صنعت آرایشگری است که هر شخص برای فعالیت در این حوزه به تجربه بسیار زیادی نیاز دارد. این دوره آموزشی شامل تکنیک هایی برای شناخت و استفاده از انواع مواد کراتینه و ترکیبات آنها بهمراه نحوه اجرای حرفه ای کراتینه روی انواع موها است که به صورت جزء به جزء و کاملا حرفه ای  به هنرجویان گرامی در دوره اموزشی کراتینه آموزش داده می شود. این مجموعه اموزش ها با استفاده از آخرین متد و تکنیکهای روز در آکادمی عریس انجام می شوند.

هزینه شهریه کلاس های کراتینه در آموزشگاه عریس

بمنظور کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تعرفه و هرینه ثبت نام در دوره های آموزشی کراتینه مو در آکادمی عریس میتوانید به وب سایت رسمی این آموزشگاه مراجعه نموده و شهریه کلیه دوره های آموزشی از قبیل کراتینه ، آموزش رنگ مو  ،آموزش گریم عروس ، آموزش گریم و میکاپ و .... را مشاهده نمایید ، شما همچنین میتوانید بمنظور کسب اطلاعات با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

ثبت نام در کلاس های کراتین مو در آموزشگاه آرایشگری عریس

دوره های آموزش حرفه ای کراتین مو در اموزشگاه آرایشگری عریس هر ساله طی 6 نوبت برگزار میشود ، کلیه علاقه مندان میتوانند بمنظور حضور در این دوره های آموزشی از طریق وب سایت رسمی آکادمی و یا تماس با کارشناسان این مرکز ثبت نام خود را نهایی کرده و در کلاس ها شرکت نمایند.

پایان رپرتاژ آگهی
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز