خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی مطرح کرد:

حضور بیش از ۱.۵ میلیون دانش‌آموز در مسابقات ورزشی

asdasd
کد خبر : ۱۲۶۴۰۳۴

رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی گفت: بیش از ۱.۵ میلیون دانش‌آموز در مسابقات ورزشی حاضر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین بابوئی، رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در شورای عالی جشنواره‌ها و مسابقات ورزش دانش‌آموزی، گفت: با حمایت وزیر آموزش‌وپرورش مسابقات دانش‌آموزی در ۱۰ رشته ورزشی سازماندهی و به استان‌های کشور ابلاغ شد و در سطح شهرستان‌ها بیش از ۱.۵ میلیون دانش‌آموز در مسابقات حاضر شدند.

او با یادآوری اینکه مسابقات ورزشی در سطح استان با حضور ۱۲۰ هزار ورزشکار برگزار شد، افزود: مرحله کشوری قرار است از ۲۲ مرداد آغاز شود و این مسابقات به نام سردار سلیمانی و شهید شمسی پور نامگذاری شده است.

بابویی با تاکید به این موضوع که مسابقات آموزشگاهی با قدمت ترین مسابقات ورزشی در سطح ورزش پایه است، اظهار کرد: در سطح شهرستان‌ها و مدارس این مسابقات با گستره بیشتری برگزار خواهد شد. اصفهان در ۳ رشته بیش از ۲ هزار و ۱۴۸ شرکت کننده و داور حضور داشت و در چهارمحال بختیاری در ۳ رشته بیش از ۷۵۰ نفر در رشته‌های دومیدانی و شطرنج بیش از ۱۷۰۰ دانش‌آموز، در خراسان رضوی در رشته‌های کشتی آزاد و فرنگی بیش از ۱۰۳۰ دانش‌آموز حضور داشتند.

او اضافه کرد: در تهران میزبان جشنواره فرهنگی ورزش ابتدایی با حضور ۱۱۰۰ دانش‌آموز با حضور والدین و پسران و دخترانشان بودیم.

بابویی افزود: در ۲۷ مردادماه مسابقات شطرنج در اصفهان برگزار خواهد شد و در البرز و اصفهان نیز مسابقات دختران و در تهران نیز جشنواره ابتدایی دختران و پسران برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز