خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات دو و میدانی کرمانشاه :

بسیاری از رشته‌های دو و میدانی به دلیل نبود امکانات در استان غیر فعال هستند

بسیاری از رشته‌های دو و میدانی به دلیل نبود امکانات در استان غیر فعال هستند
کد خبر : ۱۲۵۵۳۸۷

رئیس هیأت دو و میدانی استان کرمانشاه از نبود امکانات در استان برای بسیاری از رشته های دو و میدانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه احمد روشن زاده رئیس هیات دو و میدانی استان کرمانشاه در نشست خبری با انجمن ورزشی نویسان استان که عصر امروز شنبه ۲۵ تیرماه در سالن جلسات این هیات برگزار شد ، گفت : رشته دو و میدانی که به عنوان مادر ورزش‌ها شناخته می شود در مجموع ۲۸ زیر مجموعه المپیکی دارد و به عنوان پر مدال ترین ورزش المپیک شناخته می شود که در صورتی که به این رشته توجه شود می تواند افتخارات فراوانی در سطح المپیک و جهان برای کشور کسب کند .

روشن زاده افزود : با وجود اینکه در استان کرمانشاه استعدادهای فراوانی در رشته های مختلف دو و میدانی در بخش آقایان و بانوان وجود دارد اما متاسفانه نبود امکانات برای این رشته ها باعث شده است بسیاری از ورزشکاران ما یا به استانهای دیگر بروند یا کلا این ورزش را کنار بگذارند .

وی تصریح کرد: در زمانهای دور محل کنونی آکادمی پزشکی ورزشی بعنوان یک سالن مجهز دو و میدانی بود چند رشته پرتابی در آن فعال بود و ورزشکاران افتخار آفرینی نیز در آن کسب مدال نمودند ولی متاسفانه در ۲۰ سال گذشته این سالن توسط اداره وقت از هیات گرفته شد و در حال حاضر نیز به آکادمی پزشکی ورزشی تبدیل شده است .

روشن زاده تاکید کرد: با مساعدت اداره ورزش در دهکده المپیک مکانی برای تمرین رشته های پرتابی دو و میدانی در اختیار هیات قرار گرفته است و این مکان به تایید ناظران فدراسیون نیز رسیده است اما محل دهکده المپیک به دلیل مسافت دور و خارج از شهر بودن برای ورزشکاران ما خصوصا خانم ها مناسب نیست و تقاضامندیم اداره ورزش و جوانان در این خصوص در یکی از ورزشگاه‌های سطح شهر مکان تمرینات این رشته ها را در اختیار هیات قرار دهد .

رئیس هیات دو و میدانی استان در پایان اشاره ای به تعداد ورزشکاران سازمان یافته این هیات داشت و افزود : در سال گذشته ۴۸۱ ورزشکار بیمه شده شامل ۱۱۴ نفر بانو و ۲۰۷ ورزشکار بیمه شده آقا حضور دارند که این نفرات در سال جاری افزایش یافته است.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز