اولین هایپر مارکت مجازی در ایران راه اندازی شد

عمدهترین مزایای خرید کالا ازهایپر مارکت مجازی فینال، شامل عرضه کالا و خدمات به قیمترقابتی و یکسان، امکان عرضه و نمایش انواع متنوعی از کالاها در کوتاهترین زمان ممکن، امکان عرضه کالا در همه مناطق کشور، امکان خرید بدون محدودیت در تمام ساعات شبانه روز و امکان سفارشیسازی و تسهیل خرید و فروش است.
اولین هایپرمارکت مجازی ایران، با استفاده از مدلهای بین المللی فروش و عرضه کالا در ایران ایجاد و به بهره برداریرسید.
به گزارش خبرنگار ایلنا، در سالهای اخیر اقدامات زیادی برای گسترش فروشگاههای بزرگ(هایپر مارکت)باامکان خریدمتنوع صورت گرفتهاست که از برتریهای این مجموعههای فروشگاهی، پاسخگویی به تمامی نیازهای زندگی در شهرهای پرجمعیت است.
در سال ۱۳۹۰ با استفاده از ابزار و روشهای نوین در بستر تجارت الکترونیک اولین هایپرمارکت مجازی ایران تحت عنوان فینال، فعالیت خودرا آغاز کرد که با کاهش هزینههای مختلف تجارت و بهرهگیری از امکانات واقعی یکهایپرمارکت،موجبات ارایه تنوع کالاهایی از دستههای مختلف با قیمت مناسب را به مصرفکنندگان در نتیجه افزایش رفاه آنهافراهم آورد.
هایپر مارکت فینالبااستفاده از مدلهای بینالمللی فروش و عرضه کالا در فضای مجازی و با بومیسازی این گونه فعالیت تجاری توانسته است گامهای موثری را در این مسیر بردارد و همواره در جهت توسعه و بهبود ساختار فنی این روش تجاری کوشیده است.
شرکت هفتسین کالای ایرانیان، با چشم انداز مرکز خرید ۴۰ میلون ایرانی از اولین هایپر مارکت مجازی ایرانfinal. irرونمایی کرد.
عمدهترین مزایای خرید کالا ازهایپر مارکت مجازی فینال، شامل عرضه کالا و خدمات به قیمترقابتی و یکسان، امکان عرضه و نمایش انواع متنوعی از کالاها در کوتاهترین زمان ممکن، امکان عرضه کالا در همه مناطق کشور، امکان خرید بدون محدودیت در تمام ساعات شبانه روز و امکان سفارشیسازی و تسهیل خرید و فروش است.
شایان ذکر است این شرکت از معدود بنگاههای تجاری است که به صورت قانونی و با گرفتن تمامی مجوزهای لازم(از جمله نماد الکترونیک و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی)، به دنبال ماندگاری و توسعه در سازماندهی عینی یک هایپرمارکت درسطح کلان اقتصادی است.