خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آبفا استان خبرداد؛

بیش از  ۳۴ هزار  تماس تلفنی در سامانه  ۱۲۲ شرکت آبفا استان گلستان ثبت و رسیدگی شد

بیش از  ۳۴ هزار  تماس تلفنی در سامانه  ۱۲۲ شرکت آبفا استان گلستان ثبت و رسیدگی شد
کد خبر : ۱۵۸۲۲۲۸

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان از ثبت و رسیدگی بیش از ۳۴ هزار تماس تلفنی ثبت شده در سامانه پاسخگویی به مشتریان CRM از ابتدای  سال ۱۴۰۳  تاکنون خبر داد.

به گزارش ایلنای گلستان، ابوالفضل رحیمی افزود: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون، بیش ۳۴ هزار تماس تلفنی ثبت شده در سامانه پاسخگویی به مشتریان با شماره تماس ۱۲۲ انجام شده است که از این مقدار ۱۴۹۲۵ مورد مربوط به حوادث و اتفاقات آب و بیش از۱۹۹۵۲ مورد در سایر بخشهای خدمات آب و فاضلاب و۳۹۳ مورد در بخش اتفاقات فاضلاب ثبت و رسیدگی شده است.    

وی تصریح کرد: شهروندان شهرستان گرگان با ۵۸ درصد بیشترین میزان تماس را با این مرکز داشته‌اند و تعداد۲۰۰۳۲ مورد حادثه در شهر و روستاهای گرگان و ۵۰۲۶ حادثه در شهر و روستاهای گنبد ثبت و رسیدگی شده است که ۷۲.۲ درصد تماس‌ها به این دو شهرستان اختصاص داشته است. 

رحیمی گفت: شکستگی لوله‌های اصلی و انشعابات، نشتی قبل از کنتور و تعویض کنتور فرسوده و خراب و نشتی شیرفلکه کنتور  بیشترین موارد گزارش شده توسط مشترکین تحت پوشش آبفا گلستان در این مدت بوده است.   

وی گفت: شهرهای استان با ۳۹۳ مورد حوادث فاضلاب و گرفتگی شبکه انشعاب بیشترین علل حوادث فاضلاب بوده است. 

رحیمی در پایان اظهار داشت: سامانه crm به سامانه Gis شرکت متصل شده است که این باعث افزایش سرعت رفع اتفاقات، بررسی تراکم حوادث آب و فاضلاب، اطلاع‌رسانی دقیق به مشترکین منطقه خاص و آمادگی برای عکس العمل سریع در حوادث غیرمترقبه می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز