تداوم موفقیت روابط عمومی بانک پاسارگاد با کسب نشان زرین برترین روابط عمومی دانشمحور و نوآور در صنعت بانکداری ایران
![تداوم موفقیت روابط عمومی بانک پاسارگاد با کسب نشان زرین برترین روابط عمومی دانشمحور و نوآور در صنعت بانکداری ایران](https://cdn.ilna.ir/thumbnail/FfDRtkpmP37u/YdHYY4gWkVxziNocTLLHoQVar3TrxmvO0e6SENMutiBXz7JNO2nT2KLgCR9h7O_-yMtFV2AKWHv4l_4LeI27Qq4xQIoDjB_gIQDHEiqNepRBeBVXNnV0pgPzwBq6IA0K7otfNPZWXfo,/37ace537-9787-4696-9d2c-77e7de5caf9c.jpg)
روابط عمومی بانک پاسارگاد در بزرگترین اجلاس استراتژیهای توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکتهای ایران، نشان زرین برترین روابط عمومی دانشمحور و نوآور در صنعت بانکداری ایران را کسب کرد.
لازم به ذکر است روابطعمومی بانک پاسارگاد در «هفدهمین جشنواره ملی انتشارات روابطعمومی» که بههمت انجمن متخصصان روابطعمومی برگزار شده بود در 8 حوزه مشارکت خود شامل: کمیک استریپ، ویژهنامه، تبلیغات مکتوب، تیزر، کتاب، مستندسازی، اینفوگرافیک و رسانههای اجتماعی موفق به کسب رتبه برتر شده و دیپلم افتخار نیز به راحله شهرابی مدیر امور حوزه راهبری و روابط عمومی بانک پاسارگاد تعلق گرفته بود. همچنین در اجلاس استراتژیهای توسعه خدمات، تولیدات و صادرات برترین شرکتهای ایران، جایزه ملی برترین و تأثیرگذارترین و خلاقترین روابطعمومی در معرفی خدمات بانکی به بانک پاسارگاد تخصیص یافته بود و در پنجمین اجلاس رؤسای صنعت ساختمان، حمل و نقل و راه و شهرسازی نیز نشان طلایی تأثیرگذارترین و خلاقترین روابطعمومی در معرفی خدمات بانکی به بانک پاسارگاد اهدا شده بود.
لازم به ذکر است اجلاس اعتماد مشتریان توسط دبیرخانه توسعه صنایع ملی ایران و با همکاری وزارت صنعت، معدن و تجارت در راستای معرفی معتبرترین و مورد اعتمادترین شرکتها به خصوص بانکها و مؤسسات مالی، با حضور مقامات کشوری و تاثیرگذاران این حوزه برگزار گردید.