خبرگزاری کار ایران

سخنرانی رئیس رئال در مراسم معارفه امباپه؛

پرز: کیلیان، ممنون که از عشقت به رئال دست تکشیدی!

پرز: کیلیان، ممنون که از عشقت به رئال دست تکشیدی!
کد خبر : ۱۵۰۵۷۶۲

فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال مادرید در مراسم معارفه امباپه سخنرانی کرد و به او خوش‌آمد گفت.

به گزارش ایلنا، مراسم معارفه امباپه بازیکن پیشین پاری سن ژرمن با خضور ۹۰ هزار هوادار و زیدان و.. برگزار شد که در ابتدای مراسم رییس باشگاه سخنرانی کرد. صحبتهای او را در ادامه می‌خوانید:

«قبل از هر چیزی می‌خواهم به تیم اسپانیا برای قهرمانی در یورو تبریک بگویم. به این رویداد تاریخی خوش آمدید. اولین حرف من این است که به تیم فوتبال اسپانیا به دلیل کسب چهارمین قهرمانی اروپا در تاریخ خود تبریک بگویم. نه تنها به خاطر قهرمانی، بلکه به خاطر روشی که آنها به این موفقیت دست یافتند، تبریک می‌گویم.

این مایه خرسندی است که به شرایط عادی برگشتیم و می‌توانیم معارفه خریدها را در برنابئو داشته باشیم. هر بار از بازیکنی که قرار است برای اولین بار پیراهن باشگاه ما را بپوشد، اینگونه استقبال می‌کنیم و الان وقت جشن است.

 

این باشگاه محبوب‌ترین و تحسین برانگیزترین باشگاه در جهان است. اسطوره‌های بزرگ ما مانند سانتیاگو برنابئو یا آلفردو دی استفانو، خنتو یا کوپا، همه آنها افسانه رئال مادرید را ساختند. ممنون از سانتاماریا که اینجا هستید. و همچنین به رئیس افتخاری ما، پیری. از شما پیری عزیز متشکرم و از شما می‌خواهم که نزد من بیایید و مرا همراهی کنید.

مادریدیستاها، ما بسیار خوشحالیم که یک بار دیگر می‌توانیم خریدهای بزرگ خود را در برنابئو ارائه دهیم.

شما اعضا و هواداران رئال مادرید که نماینده همه هواداران هستید، قلب این باشگاه هستید. شما خوب می‌دانید که اینجا رئال مادرید است. چاره‌ای جز ادامه تقویت این افسانه وجود ندارد. در این معبد باشکوه، بخش خوبی از تاریخ ما نوشته شده است. اکنون برنابئو برای آنچه قبل و بعد خواهد بود آماده است. می‌خواهیم همچنان از حضور بهترین بازیکنان جهان لذت ببرید. و امروز نمادی از این باشگاه با ماست که در ابتدا به عنوان بازیکن و سپس به عنوان مربی همه را بسیار خوشحال کرده است، برنده توپ طلا، زننده گل قهرمانی ما در فینال لیگ قهرمانان 2002 گلاسکو. از شما می‌خواهم که بیایید و به ما بپیوندید. زین الدین زیدان.

 

زیزو عزیز، این خیلی مهم است: 12 سال پیش شما یک کودک را به باشگاه دعوت کردید که امروز اینجا ظاهر می‌شود. امروز به کیلیان امباپه خوش آمد می‌گوییم.

از کیلیان متشکرم، متشکرم که تلاش زیادی کردی تا به باشگاه رویاهایت بیایی. ممنون که هرگز از عشقت به این باشگاه دست نکشیدی.

می‌خواهم بدانی که عشقت به رئال مادرید به تو قدرت لازم برای غلبه بر تمام موانع برای رسیدن به این باشگاه را داده است. اتفاقاتی در این ورزشگاه رخ می‌دهد که توضیح آنها دشوار است. اما ما هواداران رئال مادرید می‌دانیم که این اتفاقات به چه دلیل رخ می‌دهد. با این پیراهن هرگز تسلیم نمی‌شوید و این طرفدار همیشه با تو خواهد بود زیرا تو نیز هرگز تسلیم نشدی. حتی نمی.توانم افتخاراتت را تصور کنم.

تو به تازگی رکورد بیشترین گل در لیگ فرانسه را پشت سر گذاشتی و در این فصل سه گانه را در فرانسه به دست آوردی. من از عشق بی قید و شرط تو به رئال مادرید تشکر می‌کنم. صدها کودک به لطف بنیاد همبستگی تو از فرانسه آمده‌اند. همه اینها باعث می‌شود ما فوق العاده مفتخر باشیم. به خانه خودت خوش آمدی، به رئال مادرید خوش آمدی.»

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز