خبرگزاری کار ایران

پروژه برتر جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی را به خود اختصاص دادند

پروژه برتر جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی را به خود اختصاص دادند
کد خبر : ۱۵۰۲۴۸۰

با ارزیابی بیش از ۲۲ شرکت ۹ پروژه از ۸ شرکت، عنوان برتر جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران را به خود اختصاص دادند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، فرهاد فرشاد دبیر جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران در آیین اختتامیه این جایزه ضمن اشاره به تاریخچه این رخداد که از سال 1391 آغاز شد، اهداف این جشنواره را تشویق بنگاه‌ها برای انجام عملیات خودارزیابی و شناسایی نقاط قوت و نواحی قابل بهبود، ایجاد فضای لازم برای تبادل تجربه‌های موفق بنگاه‌ها در زمینه ارتقاء بهره‌وری، ایجاد فضای رقابتی برای ارتقای بهره‌وری و معرفی بنگاه‌های موفق و شناسایی و برجسته کردن موفقیت‌های شرکت ها با استفاده از امکانات رسانه‌ای و ترویجی برشمرد.

وی، دهمین دوره جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی را با حضور بیش از 50 شرکت بخش معدن و صنایع معدنی به دو بخش ارزیابی شرکت ها و ارزیابی پروژه های بهبود بهره وری تقسیم کرد و گفت: در بخش ارزیابی شرکت ها، این ارزیابی براساس مدل بهره وری معادن و صنایع معدنی ایران انجام شد که در سال 1401 با همکاری دانشگاه تهران براساس الگو برداری از مدلهای تعالی معتبر جهانی، اخذ نظر خبرگان بخش و همچنین بررسی عوامل کلیدی موثر در ارتقای بهره وری، بروزرسانی شد.

فرشاد افزود: بیش از 50 شرکت برای حضور در فرایند ارزیابی سال 1402ثبت نام کردند و سازمان با برگزاری 12 دوره آموزشی (در حدود 7000 نفر ساعت) مفاهیم مدل جدید را برای نمایندگان شرکت‌ها و ارزیابان آموزش داد. در ادامه با همکاری بیش از 170 ارزیاب، در بخش ارزیابی پروژه های بهبود بهره وری 55 پروژه از 22 شرکت فرایند ارزیابی را اجرایی نمودند و سرانجام 9 پروژه از 8 شرکت به عنوان پروژه های برتر سال 1402 انتخاب شدند.

دبیر جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران، مهمترین اتفاق جایزه بهره‌‌وری معادن و صنایع معدنی در سال جاری را شرکت در فرایند اعتبار سنجی سازمان ملی بهره‌وری عنوان کرد.

دبیر جایزه بهره‌وری معادن و صنایع معدنی ایران ضمن قدردانی از تلاش و زحمات ارکان مختلف این جایزه، اعضا محترم شورای سیاست‌گذاری، کمیته داوری، کمیته علمی و ارزیابان جایزه که در طی این ده سال در همه شرایط در کنار دبیرخانه بودند زمان اعلام فراخوان ثبت نام جایزه سال 1403 را شنبه آینده اعلام کرد و از همه شرکت‌های بخش معدن و صنایع معدنی برای پیوستن به جنبش ارتقای بهره‌وری 1403 دعوت کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز