خبرگزاری کار ایران

تقسیم سود ۱۶۳ تومانی در مجمع فولاد کاوه جنوب کیش

تقسیم سود ۱۶۳ تومانی در مجمع فولاد کاوه جنوب کیش
کد خبر : ۱۴۹۶۶۰۴

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فولاد کاوه جنوب کیش #کاوه با حضور ۹۵درصدی سهامداران برگزار شد. .

به گزارش ایلنا؛ مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فولاد کاوه جنوب کیش #کاوه با حضور ۹۵درصدی سهامداران  برگزار شد .

مهمترین نکات مطرح شده در این مجمع به شرح زیر اعلام شد؛

فولاد کاوه جنوب کیش در سال مالی مورد گزارش ۲۲۶ میلیون دلار صادرات داشته است که نسبت به سال های گذشته این مقدار کاهش داشته است علت این کاهش عرضه ارز حاصل از صادرات محصولات این شرکت در سامانه سنا  بود که سبب شد بیشتر بر بازار داخل متمرکز باشد.

سهم کاوه از تولید بیلت کشور ۷.۷ درصد است همچنین تعداد کولینگ تاورهای احیا مستقیم با سرمایه‌گذاری ۱۲ میلیارد تومان در شرکت افزایش پیدا کرد.

در سال مالی مورد گزارش مخزن ذخیره آب ۱۷هزار متر مکعبی و ایستگاه پمپاژ با سرمایه‌گذاری ۴۶ میلیارد تومانی ساخته شده است.

احداث سیلوهای ذخیره آهک با ظرفیت ۱۴۰۰ تن و سرمایه‌گذاری ۱۱۰ میلیارد تومانی از اقدامات انجام شده در سال ۱۴۰۲ است.

افزایش ظرفیت انتقال آهن اسفنجی خط c11 و c15 و همچنین تزریق اکسیژن به مدول A احیا مستقیم از پروژه‌های انجام شده در سال ۱۴۰۲ در فولاد کاوه جنوب کیش است.

پروژه مدول C کارخانه احیا مستقیم تا تاریخ ۲۳ خرداد ماه سال جاری، ۳۶/۳۲ درصد پیشرفت داشته است. در نظر داریم با اقدامات اصلاحی و تغییر روند مدیریت پروژه تا سه ماه آینده تسریع در روند اجرایی آن داشته باشیم.

اجرای پروژه شارژ مکانیزه گندله در دستور کار است همچنین تکمیل پروژه فرآوری سرباره از برنامه‌های آتی شرکت است که ۲۵ میلیارد تومان سرمایه نیاز دارد و تاکنون ۹۰درصد پیشرفت داشته است.

احداث فاز دوم تصفیه خانه صنعتی در دستور کار است. در مرحله فراخوان و انجام تشریفات مناقصه هستیم.

احداث پروژه دفع پساب سایت شرین‌سازی در دستور کار است همچنین ایجاد سرویس‌های جانبی و یوتیلیتی متمرکز به‌منظور کاهش ریسک‌های فرآیندی و استمرار تولید در ماه‌هایی که با قطعی برق و گاز مواجه هستیم، از برنامه‌های آتی کاوه است.

در حال رایزنی و مذاکره برای خرید و افزایش ظرفیت گازی با یکی از پالایشگاه‌های کشور هستیم. برای این کار نیازمند احداث مخزن نیمه LNG هستیم.

انجام‌ مطالعات بازار و اقدام جهت توسعه سبد محصول و تولید گریدهای با ارزش بالاتر و همچنین انجام پروژه‌های با ارزش افزوده بالاتر از برنامه‌های آتی کاوه است.

اجرای زیرساخت و آماده سازی سایت شهید مهدوی برای استقرار پلنت‌های توسعه و تکمیل زنجیره در دستور کار شرکت است.

درصدد هستیم اگر بتوانیم از طریق مشارکت در مزایده اپال را خریداری کنیم. این موضوع همچنان در دست بررسی شرکت است. با این اتفاق می‌توانیم به یکی از تولیدکنندگان گندله تبدیل شویم.

به دنبال ورود به حوزه معدن به ویژه سنگ آهن هستیم. در این راستا در حال پیدا کردن معدن با ذخیره سنگ آهن بالا هستیم.

در پایان با تصویب صورت‌های مالی به ازای هر سهم ۱۶۳۰ ریال سود تقسیم شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز