افزایش مخاطبان مناظرههای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری
بیش از ۳۵ میلیون نفر، بیننده دو مناظره مرحله دوم انتخابات بودهاند و این رقم در مقایسه با دوره سیزدهم در سال ۱۴۰۰، ۶ درصد افزایش داشته است.
به گزارش ایلنا، محسن شاکرینژاد، رییس مرکز تحقیقات صداوسیما این خبر را در شبکه خبر و بر اساس نظرسنجیهایی که دو روز پس از کشیده شدن انتخابات به دور دوم (روز یکشنبه) انجام شده، اعلام کرده است.
گزارشهای نظرسنجی دوره قبل مرکز تحقیقات در سال ۱۴۰۰ نشان میدهد که مخاطبان مناظرات آن دوره، ۵۰/۵ بود که حاکی از افزایش ۶ درصدی مخاطب مناظرهها در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری است.