خبرگزاری کار ایران

با تفریحات جزیره بالی آشناتر شوید

با تفریحات جزیره بالی آشناتر شوید
کد خبر : ۱۵۰۲۶۱۹

تفریحات جزیره بالی تنوع زیادی دارد و هر مسافری با هر سلیقه‌ای می‌تواند تفریح مورد علاقه خود را پیدا کند. شما می‌توانید غذاهای متفاوتی را با ادویه‌های مخصوص بالی امتحان کنید، در سواحل شنی سفید رنگ دریای بالی قدم بزنید، حمام آفتاب بگیرید یا با بازدید از شالیزارهای پلکانی تگالالانگ جریان زندگی سنتی را در بالی بشناسید. تفریحات شبانه بالی نیز رنگ و نور را به آرامش شب‌های بالی می‌دهد و ماهانه کنسرت‌های زنده زیادی در کلاب‌های بالی برگزار می‌شود.

شکم گردی

مطمئن باشید که از تنوع منوی غذاهای محلی بالی  در تور بالی سردرگم خواهید شد. این تنوع غذایی ارتباط نزدیکی با قدمت جزایر بالی اندونزی و تفریحات آن دارد؛ هر قدر تاریخ کشوری عمیق‌تر، غذای آن نیز متنوع‌تر خواهد بود. در ادامه برای‌آنکه شما پیش از سفر غذاها و رستوران‌های بالی را بشناسید، مختصر و کوتاه تعدادی از آن را معرفی کردیم:

  •  اگر طرفدار غذاهای کبابی با چاشنی ادویه‌های تند هستید، ساته یا ساتای را در یکی از وعده‌های غذایی خود قرار دهید
  •  ناسی کامپور غذایی ترکیب‌شده از برنج و مخلفات است که این بار می‌توانید طعم برنج را با دستور پخت‌های آشپزهای بالی بچشید
  • هر طعم و مزه‌ای را از دست دادید، طعم لذیذ بتوتو را از دست ندهید؛ مرغ یا اردک مزه‌‌‌دار شده با ادویه‌های مخصوص را داخل برگ‌های موز یا پوست تنه موز می‌پیچند و 7 ساعت در زیر زغال داغ قرار می‌دهند تا کباب شود، روش پخت بتوتو ویژه بالی است و نظیرش را در جای دیگری پیدا نخواهید کرد؛

تفریحات آبی جزیره بالی

شرایط در بالی به‌گونه‌ای است که می‌توانید بدون اینکه خیس شوید یا حتی به شنا تسلط داشته باشید، زیست موجودات دریایی را تماشا کنید و بابت نداشتن مهارت کافی یا حساسیت‌های فردی نگرانی نداشته باشید. در ادامه هر یک از این تفریحات را معرفی کردیم تا ضمن دانستن هزینه این تفریحات جزیره بالی، از سرگرمی‌های متفاوت جزیره عقب نمانید.

موج‌ سواری

با تفریحات جزیره بالی آشناتر شوید

در هر یک از جزیره‌های بالی اقامت داشته باشید، می‌توانید از موج‌سواری لذت ببرید و آن را امتحان کنید. قبل از آن لازم است تخته موج‌سواری اجاره کنید و مبلغی معادل 400 روپیه بپردازید. حتماً لباس موج‌سواری همراه داشته باشید تا راحت‌تر با موج‌های بازیگوش دریای بالی بالا و پایین بروید.

پارک آبی

پارک آبی واتریوم بالی یکی از پارک‌های آبی برتر جهان است که تفریحات مهیج و سرگرم‌کننده‌ای مثل سرسره‌های پر پیچ‌وخم دارد. این پارک آبی با داشتن 3 هزار هکتار وسعت، بیش از صد وسیله تفریحی مدرن دارد. برای برنامه‌ریزی قیمت تفریحات بالی مبلغی معادل 30 دلار را به‌ازای هر نفر در نظر بگیرید و همراه‌داشتن لباس شنا را فراموش نکنید.

سافاری؛ تماشای گونه های جانوری در تفریحات جزیره بالی

با تفریحات جزیره بالی آشناتر شوید

اگر می‌خواهید حیات‌وحش جزیره بالی را بهتر بشناسید و زندگی طبیعی حیوانات را از نزدیک تماشا کنید، سافاری در پارک ساحلی بالی را از دست ندهید. پارک ساحلی زیستگاه گونه‌های مختلف جانوری و حیوانات در حال انقراض است که تحت حفاظت در آنجا زندگی می‌کنند. بلیط سافاری بین 880 تا هزار و 100روپیه اندونزی است و وابسته به زمان متفاوت خواهد بود. سافاری با مینی‌بوس، پیاده‌روی، قایق‌سواری، قفس و فیل‌سواری از جمله سافاری‌های این جزیره هستند که در ادامه به طور مختصر آن را بررسی کردیم:

  • با استفاده از مینی‌بوس‌های محلی واقع در پارک ساحلی و جنگل میمون‌ها می‌توانید از نزدیک حیواناتی را مثل کرگدن، گورخر، ببر، میمون و بسیاری دیگر از گونه‌های جانوری تماشا کنید
  •  سافاری در قفس را تجربه کنید. در این سافاری شما داخل قفس می‌روید و حیوانات وحشی مثل ببر روی سقف قفس می‌پرند و شما نزدیک‌ترین و هیجان‌انگیزترین تجربه را از هم‌زیستی با یک جانور وحشی خواهید داشت

بازدید از شالیزارهای برنج بالی

شالیزارهای پلکانی برنج در بالی  قدمت و اصالت سلسله جزایر اندونزی را روایت می‌کند و حتی از جاهای دیدنی بالی به شمار می‌رود؛ زیرا این شیوه ساخت شالیزار ویژه بعضی از کشورهای جنوب شرق آسیا است و تاریخ ساخت اولین شالیزار مشخص نیست. 

از جمله این شالیزارها، شالیزار تگالالانگ است که به‌صورت پلکانی ساخته شده و طبقه پایینی آن روی طبقه بالایی قرار دارد. البته لازم است هزینه‌ای معادل 20 هزار روپیه به‌ازای هر نفر برای بازدید از شالیزارها بپردازید.

تفریحات شبانه جزیره بالی

با تفریحات جزیره بالی آشناتر شوید

تفریحات شبانه بالی شب‌های زنده و پر شوری برای گردشگران ایجاد می‌کند و نمی‌گذارد کسی بدون خوشگذرانی به هتل خود بازگردد. شما می‌توانید به کلاب‌های شبانه بروید یا شام رمانتیک خود را روی کشتی صرف کنید.

در کلاب‌های بالی موسیقی زنده پخش می‌شود و بسیاری از خواننده‌های مطرح کنسرت‌های خود را در آن برگزار می‌کنند. تقارن برنامه‌های کلاب با جشنواره‌های خیابانی در بالی شب‌های رنگارنگ و شلوغی را از رقص و آواز می‌سازد که تا مدت‌ها وصف آن را تعریف خواهید کرد. اینها تفریحات شبانه جزیره بالی هستند که جزئیات بیشتر درباره‌ آن را در ادامه به‌تفصیل آوردیم.

رفتن به کلاب‌های شبانه‌ بالی

جریان زندگی روزانه در بالی با غروب خورشید تغییر زیادی می‌کند و روزمرگی و کار هر روزه جای خود را به رقص، آواز و کنسرت‌های زنده در نایت کلاب‌ها می‌دهد. برنامه‌های این کلاب‌ها تا پاسی از شب ادامه دارد و به همراه سرو نوشیدنی‌های خنک و مزه‌های متفاوت شب متفاوتی را تجربه خواهید کرد.

دو منطقه کوتا و سمینیاک اصلی‌ترین مناطقی هستند که زندگی شبانه در آنها جریان دارد و از فضای جذابی برخوردارند. کلاب‌های مشهوری مثل تاون هاوس، چارلی بار و بریج بالی تا صبح برنامه‌های سرگرم‌کننده‌ای را با همراهی خواننده‌های جهانی برگزار می‌کنند و خواب شبانه را از شما خواهند ربود.

تماشای جشنواره های خیابانی

با تفریحات جزیره بالی آشناتر شوید

جشنواره‌های خیابانی بالی یکی دیگر از تفریحات جزیره است که تماشای آن هزینه‌ای ندارد و تأثیری در قیمت تفریحات بالی نخواهد داشت. نمایش‌های کاباره‌ای، تئاتر خیابانی و آوازخوانی‌های گروهی تنها بخشی از برنامه‌های جزیره هستند که معمولاً فرهنگ باستانی و کهن را روایت می‌کنند. این جشنواره‌ها بعد از غروب خورشید آغاز می‌شود و تا پاسی از شب ادامه دارد.

علاوه بر تئاتر خیابانی، حرکات آکروباتیک، رقص‌های ریتمیک با لباس‌های رنگارنگ و تئاترهای مدرن بخش دیگری از جشنواره‌های خیابانی هستند. شما اگر می‌خواهید کمترین هزینه را برای تفریحات بالی اندونزی بپردازید، بهترین گزینه جشنواره‌های خیابانی بالی خواهد بود.

تفریحات جزیره بالی با تورهای سپهران خاطره انگیزتر می شود

بالی یکی از سلسله جزایر کشور اندونزی است که فرصت تفریحات زیادی را برای گردشگران فراهم می‌کند. اینکه کدام یک از تفریحات مذکور در این مقاله را انتخاب کنید، وابسته به هدف شما از سفر است. اگر به دنبال آرامش و دوری از دغدغه‌های روزانه هستید، قدم‌زدن در سواحل، غواصی و شنا با کوسه‌ها برای شما مناسب خواهد بود. اگر اهل تجملات و تفریحات گران‌قیمت هستید، صرف شام روی کشتی را از دست ندهید و حتماً به رستوران‌های گران بالی بروید. تنوع تفریحات جزیره بالی زیاد است و با هر سلیقه‌ای می‌توانید تفریح موردعلاقه خود را پیدا کنید و خاطرات زیادی از سفرتان با تور بالی آژانس مسافرتی سپهران تعریف کنید.

آژانس گردشگری سپهران سیر باستان برگزارکننده تورهای متنوع آسیایی به کشورهای مختلف این قاره است و تلاش می‌کند تا گردشگران عزیز ایرانی را با نقطه‌نقطه این قسمت از کره زمین آشنا کند. شما می‌توانید برای مشاهده تاریخ و برنامه هر تور و یا رزرو هتل در کشورهای آسیایی به وبسایت ما به آدرس www.sepehrantour.com مراجعه کنید. منتظر دیدار شما در تفلیس زیبا هستیم.

 

 

 

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز