خبرگزاری کار ایران

نظرات مشتریان در مورد کولر گازی جنرال گلد

نظرات مشتریان در مورد کولر گازی جنرال گلد
کد خبر : ۱۴۵۴۷۹۴

یکی از مهم ترین وسایل منزل به تهویه هوا بسیار کمک می کند، کولر گازی است. که در فصول گرم سال و حتی فصول سرد سال به راحتی می تواد هوای محل مورد نظر را تغییر دهد.

از مهم ترین و خوش نام ترین برند های کولرگازی می توان به کولرگازی جنرال گلد اشاره کرد که در ایران جزو پر طرفدارترین کولر ها می باشد و مشتریان زیادی را به خود اختصاص داده است.

در ادامه این مطلب همرا ما باشید تا شناخت بیشتری در باره این سری از گولرگازی ها پیدا کنید و نظرات و بازخورد های مشتریان را درباره کولر گازی جنرال بدانید تا اگر قصد خرید گولر گازی پر قدرت و این حال قیمت مناسب را دارید بتوانید تصمیم گیری درستی انجام دهید.

کولر گازی های جنرال گلد

کولر گازی مدل "جنرال گلد" به عنوان یکی از محصولات بسیار معتبر و محبوب در دنیا، به خصوص در بازار ایران، شناخته می ‌شود.

همانطور که در ابتدای این مطلب هم گفته شد یکی از محصولات معتبر ر دنیا و به خصوص بازار ایران که طرفداران زیادی هم دارد " کولر های جنرال " است.

این دستگاه ها به دلیل کمپرسور قدرتمندی که دارند به خوبی می توانند محیط های مسکونی و تجاری را در فصول گرم سال، سرد و خنک کنند.

البته کولرگازی های جنرال گلد فقط برای فصول گرم سال نیستند این قابلیت را هم دارند که در فصل های سرد نیز به گرمایش و ایجاد محیطی گرم بپردازند.

همین ویژگی از مهم ترین نکات مثبت کولرهای جنرال گلد به حساب می آیند که حاکی از کیفیت بالا و عملکرد چند منظوره آن می باشد.

با استفاده از یک مبرد مخصوص فرایند خنک سازی محیط در این کولرگازی ها انجام می‌شود. این روش به تبخیر سیال گازی مخصوصی که به نام مبرد شناخته می‌ شود، ارتباط مستقیمی دارد.

این کولرگازی ها به دلیل سیستم تهویه هوشمندی که دارند به راحتی می توانند دما، رطوبت و کیفیت هوا را کنترل کنند. همچنین لازم به ذکر است که گاز استفاده شده در این دسته از کولرگازی ها R410 است که این گاز ها به کم مصرف بودن معروف هستند و به زبان ساده تر هنگام استفاده از این کولر گازی ها هزینه زیادی را متحمل نمی شود و می توانید با خیال راحت چه در فصول گرم و چه در فصول سرد سال از کولر گازی جنرال گلد استفاده کنید.

علاوه بر این ها کولرگازی های جنرال گلد به صدای کم هم معروف هستند یعنی هنگام روشن بودن آنچنان صدای زیاد و گوش خراشی تولید نمی کنند.

نظرات مشتریان در مورد کولر گازی جنرال گلد

بازخورد ها و نظرات مشتریان درباره کولرگازی جنرال گلد

مسها کرمانی پور: من چند وقتی میشه این کولرگازی رو خریدم و باید بگم هوای گرم کرمان رو قابل تحمل تر میکنه و من از خریدش واقعا راضی هستم.

احسان محمد زاده: من از این که این کولرگازی رو خریدم و تجربه استفاده ازش رو دارم باید بگم خیلی راضی هستم وتوصیه میکنم شما هم امتحانش کنید.

قربان رزمی: واقعا باید بگن برای هواهای شرجی و سوزناک شیراز این کولر ها واقعا جوابن و من خیلی از عملکرد و امکاناتی که داره راضی ام.

وحید حسین منش: اگه تو مشهد دارید زندگی می کنید و هنوز از این کولرگازی های جنرال گلد استفاده نکردید باید بگم فرصت بزرگی رو از دست دادید.

هستی دهقانی: به عنوان ی مشتری قدیمی که هم برای منزل پدر از این کولر های جنرال خریدم و هم خونه خودمون باید بگم هیچ نکته مثبتی تو این چند سال استفاده ندیدیم و من چون گرمایی هستم تو فصل های سرد سال خیلی به کمکم میاد.

علی اسدی: با کولرگازی های جنرال گلد می توانید روزهای گرم تابستان را سپری کنید بنده در رشت زندگی می کنم و از این که چرا زود تر از این کولرها خریداری نکردم پشیمان هستم. توصیه این بنده حقیر این است که حتما از این کولر ها خریداری کنید.

پویان نجفعلی زاده: کولرگازی های جنرال گلد واقعا بی نظیرن و اصلا حرفی برای گفتن ندارن.

زین الله باقر: من همیشه مخالف کولرگازی بودم چون مصرف برق زیادی داشت ولی کولرگازی جنرال گلد نظر من رو عوض کرد، پیشنهاد میکنم شما هم بخرید و استفادش رو ببرید.

مژگان مختاری: واقعا هر چه قدر درباره امکانات و هوشمندی این کولرگازی ها بگم، کم گفتم. پیشنهاد میکنم استفاده کنید.

رضا کبیرپور: من تو اهواز زندگی میکنم اینجاهم جوریه که وقتی ی خونه رو میسازن حداقل جای ی کولر رو برای نصب قرار میدن، یعنی تا اون حد گرمه ولی واقعا این کولرگازی ها می تونن گرما رو قابل تحمل تر کنن

رمضان کیایی: من نمیدونستم این کولر ها میتونن گرما هم بدن واقعا خیلی راضیم از عملکردشون، هم تو تابستونا ازش استفاده می کنم هم تو زمستون.

سیمین هرمزی: عالی و بی نظیر دیگه نمیدونم بیشتر از این چی بگم.

زیبا حسینی: اگه تو کرج زندگی می کنید حتما یکی از این کولر ها رو بخرید واقعا از گرما نجاتتون میده و مصرف خوبی هم داره.

امیر کیانی: من چند وقتی بود میخواستم یک کولر خوب و با کیفیت برای خونه پدر و مادر همسرم بخرم که واقعا درجه یک باشه و منم رو سفید بشم واسه همین خیلی تحقیق کردم و اکصر دوستان و آشنا ها میگفتن جنرال گلد بخر، منم این ریسک و کردم و خریدم ولی خدا رو شکر از خریدم راضی ام الان خرید دوم رو هم برای خونه خودم انجام دادم.

 

پایان رپرتاژ آگهی
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز