خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان خبر داد؛

متمرکز شدن سیستم نوبت‌دهی مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان مرکزی

متمرکز شدن سیستم نوبت‌دهی مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان مرکزی
کد خبر : ۱۵۸۳۸۷۹

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مرکزی با بیان اینکه سیستم نوبت‌دهی مراکز درمانی تأمین اجتماعی این استان متمرکز شد، گفت: سامانه نوبت‌دهی تلفنی 5 رقمی مراکز درمانی تأمین اجتماعی استان راه‌اندازی شده است.

به گزارش ایلنا، محمدسعید مرزبان افزود: این سامانه به جهت تسریع و تسهیل در نوبت‌گیری بیمه‌شدگان از مراکز درمانی ملکی در سطح استان و کاهش میزان نارضایتی از اشغال بودن خطوط تلفن مراکز در زمان نوبت‌دهی راه‌اندازی شده است.

وی به شماره‌های نوبت‌دهی اشاره کرده و ادامه داد: بیمه‌شدگان می‌توانند از طریق تلفن ثابت با شماره 31420 و از طریق تلفن همراه با شماره 08631420 نسبت به دریافت نوبت از مراکز درمانی تامین اجتماعی استان اقدام کنند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان مرکزی اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات بهتر و سهولت در گرفتن نوبت از مراکز درمانی علاوه بر سامانه متمرکز تلفنی، از 3 روش اینترنتی نیز می‌توان فرایند نوبت‌دهی را انجام داد:

مرزبان تصریح کرد: این 3 روش از طریق سایت https://nobat.tamin.ir ، اپلیکیشن موبایل تأمین اجتماعی تحت عنوان «تأمین من» (My tamin) و کد دستوری USSD به سرشماره #86*1420*4* انجام می‌شود.

مدیریت درمان استان مرکزی با دارا بودن 12 مرکز درمانی ملکی شامل بیمارستان امام خمینی اراک، بیمارستان شهید دکتر چمران ساوه و بیمارستان شازند، پلی‌کلینیک تخصصی شبانه‌روزی ابن‌سینا اراک و 8 درمانگاه در شهرهای مختلف، 332 تخت فعال بستری، 32 تخت ویژه و 15 تخت دیالیز در حال ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین‌اجتماعی است. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
پیشنهاد امروز