خبرگزاری کار ایران

شهردار منطقه چهار شیراز خبرداد؛

درب های باغ ایرانی به روی مردم گشوده می شود

درب های باغ ایرانی به روی مردم گشوده می شود
کد خبر : ۱۵۰۴۴۵۶

شهردار منطقه چهار شیراز با اشاره به اجرای طرح بزرگ باغ ایرانی، گفت: فاز نخست این طرح با مبلغ قرارداد ۴۳ میلیارد ریال در فضایی به مساحت به متراژ ۱۰ هزار مترمربع اجرا شده و به زودی به عنوان یک جاذبه گردشگری درب آن به سوی گردشگران باز می شود.

 به گزارش ایلنا، حسام الدین اسدزاده  به تشریح برخی از این طرح های عمرانی و خدماتی پرداخت و اظهار داشت: در چند سال گذشته تمام تلاش خود را برای خدمت به شهروندان به کار گرفته ایم و خوشبختانه با حمایت های شهردار و اعضای شورای شهر توانستیم گام های موثری را در رفع مشکلات محله های مختلف منطقه چهار برداریم.

وی افزود: در طول 10 ماه گذشته ۱۷ طرح عمرانی و خدماتی بااعتبار حدود 282 میلیارد تومان اجرایی شده است. 

اسدزاده از دیگر طرح های اجرا شده در زیباسازی را، محوطه سازی و احیا باغ سه گوش در خیابان فاخته با مبلغ قرارداد ۵۵۰ میلیارد ریال در فضایی به مساحت ۹ هزار متربع، کف سازی در مرحله تجهیز کارگاه می باشد و محوطه سازی سالن روباز آمفی تئاتر باغ جنت با مبلغ ۴۵ میلیارد ریال عنوان کرد.

وی تصریح کرد: لوله گذاری بلوار مطهری جنوبی از ابتدای بولوار امیرکبیر تا کمربندی به منطقه9 با مبلغ 21 میلیارد تومان به طول 1900متر و لوله گذاری بولوار عدالت از پوربیرگ تا چهارراه زندان به مبلغ یک میلیارد و 400 میلیون تومان در متراژ 250 متر طول اجرایی شده است.

شهردار منطقه چهار شیراز بیان کرد: در راستای ایجاد رفاه و نشاط شهروندان نیز علاوه بر بهسازی آبنمای باغ جنت به مبلغ قرارداد یک میلیارد و 400 میلیون تومان، شهربازی کودکان این باغ پارک بزرگ نیز به صورت سرمایه گذاری در فضایی به مساحت ۴ هزار مترمربع دارای چرخ و فلک 50 متری و دستگاه های بروز بازی و سرگرمی کودکان مانند دستگاه های صندلی پرنده و کشتی و فریزبی، سالتو و ... در حال ساخت است.

اسدزاده تصریح کرد: رنگ آمیزی پل هوایی و تک لبه معابر با مبلغ قرارداد یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان، پل عابر پیاده مقابل کشن، رنگ آمیزی تک لبه معابر عدالت ، زاگرس و بولوار کاج و سطح منطقه به همراه لکه گیری و درزگیری آسفالت معابر به مبلغ قرارداد 5 میلیارد و 900 میلیون تومان از طرح های عمرانی در حال اجرا در منطقه چهار شیراز است. 

شهردار منطقه چهار خاطرنشان کرد: اجرای روگذر سفیر –رحمت،اجرای روگذر(لوپ راستگرد) میثم به کمربندی اجرای لوپ شمالی یغمور، اجرای تقاطع الگوبه مبلغ 5 میلیارد تومان جنب تقاطع پاسارگاد به امام خمینی  آرام سازی بولوار پاسارگاد به مبلغ یک میلیارد و چهارصد میلیون تومان اعتبار در مساحتی به طول 560 مترمربع، پیاده روسازی بولوار پاسارگاد متراژ حدود 4هزار مترمربع با مبلغ قرارداد حدود 6 میلیارد تومان از طرح های شاخص عمرانی است که در این منطقه شهری شاهد اجرای آن خواهیم بود.

اسدزاده تصریح کرد: شهرداری منطقه چهار همچنین با نگاه ویژه که به ورزش دارد اجرای سالن چند منظوره ورزشی در پارک صاحب الامر به مبلغ قرارداد 44 میلیارد تومان، اجرای زمین چمن مصنوعی پارک حدیث و فنس گذاری زمین ورزشی با مبلغ قرارداد 5 میلیارد و پانصد میلیون تومان و اجرای کفپوش 7 سانتی و تجهیز وسایل بازی کودکان در پارکهای صاحب الامر ، ایرانی ، کاج ، جنت ، حدیث ، با اعتبار 7 میلیارد تومان را اجرایی کرد که امیدواریم با افتتاح آن شاهد توسعه ورزش در این محله ها باشیم.

وی ادامه داد: پروژه های اجرای طرح های هندسی در خیابان های ظهور با مبلغ 3 میلیاردتومان در حال اجرا می باشد همچنین پروژه لکه گیری آسفالت معابر به مبلغ 60 میلیارد تومان در حال اجرا است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز