خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر در استان اصفهان عنوان کرد؛

تکمیل بیمارستان میلاد سازمان تامین اجتماعی نیاز ضروری شهر اصفهان

تکمیل بیمارستان میلاد سازمان تامین اجتماعی نیاز ضروری شهر اصفهان
کد خبر : ۱۵۰۳۹۴۴

دبیر اجرایی خانه کارگر در استان اصفهان و مناطق مرکزی کشور گفت: فراز و نشیب در جریان درمان بسیار داشتیم، تکمیل بیمارستانی به نام میلاد در اصفهان بیش از دو دهه به طول انجامیده و باید تدبیری برای تکمیل این پروژه شود، با وجود گذشت سال‌ها دیگر جای بهانه در اجرای این پروژه مهم نیست؛ زیرا امروز استان و مردم به این بیمارستان نیاز دارند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، اصغر برشان در جلسه مشترک کمیته بیمه و درمان و تشکلات کارگری استان اصفهان در بیمارستان شریعتی اصفهان اظهار کرد: از مسئولانی که دغدغه‌ها را می‌شوند و برای رفع آنها تلاش می‌کنند تشکر می‌کنم، کمیته بیمه و درمان با بیش از ۳۰ سال سابقه فعالیت در تلاش برای کمک به این بخش است، همچنین کمیته ذی‌نفعان توانست برکات و مواهب خوبی به همراه داشته باشد، بیان موارد و مشکلات هم از سر دلسوزی و برای پیشبرد بهتر امور است.

وی ادامه داد: استان اصفهان در سال‌های اخیر بیشترین میزان بیمه شده را داشته و بالاترین میزان واریزی بیمه را به خود اختصاص داده و طبیعی است که تعداد بازنشستگان بیشتری نیز داشته باشد. اصفهانی‌ها که بیشترین پرداختی را به تأمین اجتماعی داشتند امروز باید ذی‌نفع باشند، نباید میزان پرداخت‌ها در اصفهان عاملی برای نادیده گرفتن حق اصفهان باشد.

 دبیر اجرایی خانه کارگر در استان اصفهان و مناطق مرکزی کشور اضافه کرد: فراز و نشیب در جریان درمان بسیار داشتیم، تکمیل بیمارستانی به نام میلاد در اصفهان بیش از دو دهه به طول انجامیده و باید تدبیری برای تکمیل این پروژه شود، با وجود گذشت سال‌ها دیگر جای بهانه در اجرای این پروژه مهم نیست؛ زیرا امروز استان و مردم به این بیمارستان نیاز دارند، اگر بودجه و منابع کافی به این طرح اختصاص یابد ساخت و تکمیل آن دشوار نیست.

وی تأکید کرد: بعد از گذشت سال‌ها هنوز با مشکل عدم فعالیت داروخانه‌های شبانه‌روزی در مراکز درمانی تأمین اجتماعی روبرو هستیم، نمی‌توان مردم را با این بهانه که در شب امکان تأمین دارو وجود ندارد، معطل کرد. مشکلات رادیولوژی و سیتی اسکن سال‌ها است وجود دارد، باید این کمبودها برطرف شود، برای رفع این مسائل می‌توان از طریق خرید خدمات از مراکز مختلف بهره گرفت و مشکلات مردم را برطرف کرد.

برشان در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: حضور و رأی مردم در انتخابات معنادار بود، خوشبختانه رئیس‌جمهور منتخب از حوزه بهداشت و درمان هستند و به موضوعات این بخش احاطه کامل دارند و این موضوع ما را به رفع مسائل این بخش امیدوارتر می‌کند. کارگروهی در سطح استان با حضور بخش‌های تخصصی اقتصادی تشکیل شده تا مسائل و مشکلات و موضوعات را به‌صورت دقیق و کارشناسی شده دسته‌بندی کرده و در اختیار رئیس‌جمهور منتخب قرار دهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز