خبرگزاری کار ایران

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز خبرداد؛

آغاز به کار پویش مدیریت مصرف ویژه اصحاب رسانه‌ها

آغاز به کار پویش مدیریت مصرف ویژه اصحاب رسانه‌ها
کد خبر : ۱۵۰۲۵۰۹

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: پویش اصحاب رسانه، امسال نیز با هدف ترغیب خبرنگاران، دبیران، سردبیران و مدیران مسئول رسانه‌های مکتوب و برخط به تولید محتواهای آموزشی، ترویجی، تبلیغی و ... پیرامون اهمیت و راهکارهای مدیریت مصرف انرژی و اثرات آن، برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، سید باقر احمدی یکی از اهداف این پویش را ایجاد حساسیت بین اصحاب رسانه برای تحقیق و پایش اطلاعات و آمارهای مرتبط با صنعت برق در سطوح استانی، ملی و جهانی، ذکر و اضافه کرد: قطعا ارتقا دانش و آگاهی‌های فعالان رسانه، با توجه به نقش فرهنگساز این گروه از نخبگان جامعه، اثرات مطلوبی در اجرای طرح‌های با شاخصه‌های فرهنگی خواهد داشت.

احمدی با بیان اینکه، مدیریت مصرف انرژی در ابعاد مختلف دارای اهمیت ویژه است، گفت: مصرف انرژی یک شاخص در ارزیابی افراد جامعه در مواجهه با موضوع مسئولیت اجتماعی محسوب می‌شود.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز با بیان اینکه در سالیان اخیر به واسطه توجه بیشتر نخبگان به مسایل زیست محیطی، فضای امیدوار کننده‌ای برای تنویر افکار عمومی ایجاد کرده است، گفت: نخبگان جامعه، رهبران فکری و اصحاب رسانه می توانند با استفاده از شیوه های اقناع مخاطب (اعم از ارتباطات اقناعی، تاثیر نفوذ گروه) نقش موثری هم در اگاهی بخشی جامعه و هم تغییر سبک مصرف انرژی برق داشته باشند

احمدی گفت: در پویش مورد اشاره، همه علاقه مندانی که اکنون شاغل در رسانه هستند، این امکان را خواهند داشت که با تولید و انتشار محتواهایی اعم از خبر، گزارش، مصاحبه، فیلم، موشن گرافی و ... که هدف فرهنگسازی مدیریت مصرف انرژی را دنبال کند و همچنین با اطلاع رسانی طرحهای تشویقی مدیریت مصرف برق در این پویش شرکت داشته باشند.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز افزود: دستیابی به سطحی مناسب از مصرف در بخش‌های مختلف، به ویژه انرژی، نه تنها تاثیر منفی بر میزان رفاه شهروندان ندارد بلکه منجر به ایجاد آرامش و ثبات و متناسب سازی درآمد و هزینه خانوارها خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز