خبرگزاری کار ایران

محمد علیخانی:

پزشکیان با رفتارهای افراطی و تند حتی در پوشش قانون مخالف است

پزشکیان با رفتارهای افراطی و تند حتی در پوشش قانون مخالف است
کد خبر : ۱۵۰۲۰۵۰

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان قزوین گفت: مردم قزوین همانند آحاد ملت ایران با استفاده از حق قانونی خود با حضور مثال زدنی در انتخابات ریاست جمهوری و با انتخاب دکتر مسعود پزشکیان حماسه آفریدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد علیخانی در مراسم جشن پیروزی دکتر پزشکیان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران که با حضور پرشور مردم استان و جمعی از مسئولان و اعضای ستاد دکتر پزشکیان در سالن شهید بابایی قزوین برگزار شد، با اشاره به برگزاری همزمان مراسم تقدیر از اعضای ستاد در شهرستان‌های بوئین زهرا، آوج، البرز، تاکستان و آبیک، اظهار کرد: با وجود تلاش ها و زحمات اعضای ستادهای انتخاباتی در مناطق مختلف استان که نقش زیادی در تشویق مردم به مشارکت داشتند و این افزایش مشارکت که مورد تاکید مقام معظم رهبری هم بود متاسفانه با موانع و برخوردهای عجیبی روبرو شدند که تاکنون در هیچ انتخاباتی سابقه نداشت. این عزیزان مورد تهدید و برخورد برخی دستگاه‌ها قرار گرفتند و برای برخی نیز پرونده تشکیل داده اند که باعث تاسف است.

وی تصریح کرد: هرچند دوستان سختی های زیادی کشیدند و نامهربانی هایی دیدند اما خوشحالیم که مردم آگاه کشورمان با درک شرایط موجود و برای نجات و سربلندی کشور وارد صحنه شدند تا با انتخاب خدمتگزاری صادق و پاک سکان هدایت دستگاه اجرایی کشور را به او بسپارند.

علیخانی خاطرنشان کرد: از مردم استان قزوین که به رغم مشکلات و سنگ اندازی ها در انتخابات حضور پیدا کرده و در تعیین سرنوشت خود مشارکت کردند و بیش از ۱۰ درصد مشارکت را در دور دوم انتخابات افزایش دادند، تقدیر می کنم.

وی ضمن تقدیر از نیروهای انتظامی و امنیتی که امنیت انتخابات و مراسمات را تامین کردند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه این انتخابات بدون مشکل امنیتی برگزار شد که جا دارد از تلاش این عزیزان تشکر شود.

علیخانی افزود: از همراهی و پیوستن  بسیاری از اعضای ستادهای آقای قالیباف و  پور محمدی در دوره دوم به ستادهای دکتر پزشکیان در استان قزوین تشکر می کنم.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بخشی از آرای دکتر پزشکیان از سوی جبهه اصلاحات،  بخش هم از سوی کسانی بود که با صندوق رای قهر کرده بودند و این بار شرکت کردند و بخشی نیز از سوی نیروهای اصولگرای معتدل بود چرا که آنها هم نگران وطن بودند و تاکید داشتند که سکان مدیریت اجرایی کشور باید در مسیر عقلانیت قرار بگیرد تا  مردم از این همه مشکلات نجات پیدا کنند.

وی با یادآوری اینکه همچنان ۵٠ درصد  مردم در انتخابات شرکت نکردند و به نظر آنها باید احترام گذاشت، خاطرنشان کرد: اگر با مردم صحبت کنید متوجه می شوید مردم چیزی جز زندگی معمولی و ساده نمی‌خواهند و اگر حرف و اعتراضی دارند، اعتراض آنها شنیده شود و حرمت آنها حفظ شود. نباید با دختران و پسران جوان در خیابان‌ها با شیوه های ناصحیح و تند برخود شود که البته آقای دکتر پزشکیان هم بارها اعلام کرده‌اند که با رفتارهای افراطی و تند حتی در پوشش قانون مخالفند.

علیخانی اضافه کرد: دکتر پزشکیان مخالف تندروی و برخورد تحقیر آمیز با مردم است و بسیار خوشحالیم  که منتخب مردم فردی تحصیل کرده و با دانش، عقلانی و با سعه صدر و مخالف تندروی است که تلاش خواهد کرد این مشکلات در سطح جامعه حل شود.

این فعال سیاسی با تاکید براینکه وزارت کشور کل آمار انتخابات را اعلام کرده است، افزود: متاسفانه ستاد انتخابات استان آماری تا ظهر اعلام نکرد و طبق گفته وزارت کشور  در قزوین ۴۹۲ هزار و ۲۷۰ رای ماخوذه بود که میزان مشارکت  بالای ۵۱ درصد اعلام شد و از این تعداد دکتر پزشکیان ۲۵۸ هزار و هفت رای و سعید جلیلی ۲۲۴ هزار ۴۵۴ رای کسب کردند.

رییس ستاد دکتر پزشکیان در استان قزوین یاد آور شد: رای، حق قانونی مردم است و اگر مردم تصمیمی بگیرند هیچ کسی نمی تواند مانع احقاق حق آنها شود.

علیخانی ادامه داد: ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان کاملا مردمی بود و تمام هزینه های آن نیز داوطلبانه توسط مردم انجام شد.

وی یاد آور شد: نیمه اول مرداد مراسم تنفیذ ریاست جمهوری برگزار خواهد شد و امیدواریم رئیس جمهور منتخب با تشکیل کابینه ای قوی و متخصص بتواند برای تحقق اهدافی که اعلام کرده است، موفق باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز