خبرگزاری کار ایران

نماینده سروستان، خرامه و کوار در مجلس:

مشارکت حداکثری در انتخابات با حفظ وحدت، یک وظیفه ملی است

مشارکت حداکثری در انتخابات با حفظ وحدت، یک وظیفه ملی است
کد خبر : ۱۴۹۷۰۶۳

مردم با گفتار پسندیده نقد کنند تا تفاوت نگرش سیاسی موجب اختلاف نشود

نماینده سروستان، خرامه و کوار در مجلس شورای اسلامی در پیامی خواستار حضور پرشور قاطبه مردم حوزه انتخابیه خود در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شد.

 به گزارش ایلنا، غلامرضا توکل با اشاره به ضرورت حداکثری مردم در این رویداد مهم سیاسی، اذعان داشت: در حالی به انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری رسیدیم که رهبر انقلاب پس از مراسم خاکسپاری رئیس جمهور شهید و هیئت همراه، خواستار مشارکت حداکثری در انتخابات  شدند. 

این نماینده مجلس با گریز به اهمیت انتخاب اصلح، تاکید کرد که در فضای حقیقی و مجازی شهرستان های سروستان، خرامه و کوار، جوانان بابصیرت و ولایت مدار در تجدید میثاق با شهدای خدمت از هر طیف، عقیده و جناح به میدان آمده اند تا  تنور انتخابات را گرم و مشارکت حداکثری را رقم بزنند.

توکل تاکید کرد: آنچه مسلم است با نزدیک تر شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری، مردم و جوانان در هر حزب و دسته و گروه با دل های پاک، مشغول فعالیت هستند تا حماسه و مشارکت حداکثری شکل گیرد.  

نماینده سروستان، خرامه و کوار در مجلس از آحاد امت حزب الله در شهرستان های حوزه انتخابیه خود خواست که با حفظ وحدت، برادر وار و با سعه صدر و در چارچوب اخلاق اسلامی و سیره ائمه رفتار کرده و در صورتی که نقد یا نظری مخالف با هم داشتند با گفتاری لَیّن و پسندیده بیان کنند تا تفاوت نگرش سیاسی موجب اختلاف نشود.  

وی با اذعان به اینکه همه فعالین عرصه انتخابات، فرزندان راستین انقلاب هستند توضیح داد: هر شش نفر کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری که از فیلتر شورای نگهبان گذر کرده اند برای ما قابل احترام هستند.  

توکل در ادامه با اذعان به اینکه مشارکت حداکثری با حفظ وحدت، همدلی و بصیرت، یک وظیفه ملی است از دکتر محمدباقر قالیباف به عنوان یک مدیر کارآمد با مدیریت جهادی یاد کرد که با تعهد دینی و انقلابی توانسته در عرصه های مختلف بویژه مجلس به عنوان یک رییس پرتلاش عمل کند.  

نماینده سروستان، خرامه و کوار در مجلس با بیان اینکه دکتر قالیباف با توجه به سوابق ارزنده ای که در مسئولیت های مختلف داشته، یک فرمانده خوب، صالح، کارآمد و کاردان بوده است، عنوان کرد: او با تکیه بر تجارب خود می تواند مسئولیت خطیر ریاست جمهوری را بر دوش کشیده و عزت و اقتدار استقلال ایران اسلامی را شایسته تر تامین کند.  

این نماینده مجلس با اشاره به تجربه و سابقه قالیباف در سپاه، نیروی انتظامی و شهرداری، اذعان داشت که او مردی بسیار جدی، فعال، اهل برنامه ریزی، آینده نگر، اهل عمل، گریزان از شعار و تسلیم در برابر نظر کارشناسی و نخبگان هر رشته و بیزار از سیاست زدگی است.  

توکل با تأکید بر اینکه جامعه فعلی، نیازمند مدیریت جهادی است، یادآور شد که این نوع مدیریت، عزت دین و دینداران را در شکوه و اقتدار جستجو می کند و بر همین اساس، مردم در انتخابات ریاست جمهوری باید به کسانی اعتماد کنند که با نگاه و این سبک از مدیریت، کشور را اداره کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز