خبرگزاری کار ایران

مسعود پزشکیان در همایش انتخاباتی خود در شیراز:

قول می دهم به فکر زنان، دختران ، دانشجویان و مردم باشم / به پشتوانه مردم مقابل زور گویی ها می ایستم

قول می دهم به فکر زنان، دختران ، دانشجویان و مردم باشم / به پشتوانه مردم مقابل زور گویی ها می ایستم
کد خبر : ۱۴۹۶۸۵۵

مسعود پزشکیان کاندید انتخابات ریاست جمهوری با حضو در ورزشگاه دستغیب شیراز در میان مردم شیراز و طرفداران خود سخنرانی کرد.

به گزارش ایلنا، پزشکیان در اجتماع مردمی طرفدارانش در شیراز گفت: من از این همه شور وشوق مردم شرمنده هستم ، من هم یکی مثل شما هستم  و قرعه به نام من خورده است تا در انتخابات شرکت کنم و صدای شما و گوش شنوای شما باشم.

وی افزود: به شما قول می دهم به فکر زنان، دختران ،دانشجویان و مردم باشم  و به فکر کشاورزان، اقوام و طوایف باشم و به فکرتان خواهم بود.

پزشکیان با اشاره به اینکه در پیشگاه شما قول می دهم که به هیچ وجه زیربار حرف زور نخواهم رفت و تبعیض و بی عدالتی را نمی پذیرم ، تصریح کرد: شیراز و استان فارس زمانی محل امپراطوری در دنیا قدیم بود و  شما میراث دار فرهنگ عظیم کوروش هستید ، ما آمده ایم و می توانیم تمام مشکلات را دست به دست هم حل کنیم؛ ما با شما و مردم هستیم و هیچ مانعی نمی تواند آن را خراب کند .

وی گفت: ما به خودمان، مردم اقوام و مشاهیر باور داریم و جوانان ما نسل جدید ما باید به گذشته خود افتخار کرده و آینده را با پشتوانه ای قوی که از امپراطوری قوی داریم، بسازیم. 

پزشکیان افزود: در مناظره یکی از آقایان گفت «من نمی گذارم رئیس جمهور شوی» و به او گفتم که مردم هستند که انتخاب می کنند وشما کاره ای نیستی ،من به پشتوانه مردم و شما در مقابل این زور گویی ها می ایستم.

وی خاطرنشان کرد: قول می دهم صدای آنهایی باشم که در این مملکت کسی صداهای انها را نمی شود صدای مظلومان، دور افتادگان ،صدای روستایی ها، ایلات و قشقاییان خواهم بود.

وی افزود: امید است روز 8 تیرماه با پیروزی در صحنه بتوانیم جشن بگیریم.

معاون امور استان های ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان و استاندار اسبق فارس نیز گفت: به عنوان خدمتگزار سابق مردم از همه سپاسگزام که با مسئولیت پذیری این چنین در این امر مهم و سرنوشت ساز حضور دارید.

سید محمدعلی افشانی بیان کرد: لازم است همچنان شهر به شهر، روستا به روستا، خانه به خانه و نفر به نفر تا پیروزی دکتر پزشکیان ادامه دهید

وی افزود: در عصر و زمانه ای چنین سیاستمداری کیمیا زمانه است و دکتر پزشکیان سیساتمداری راستگو و عدالت خواه هست. 

افشانی افزود: لازم است از برادر عزیزم دکتر سید عبدالرزاق موسوی و سایر روسای ستادها در استان و شهرستان ها صمیمانه تشکر  کنم و تمام احزاب و استانداران سابق و مردم شریف که چنین در صحنه حضور دارند قدردانی می کنم.

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز