خبرگزاری کار ایران

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت:

در دولت شهید جمهور با حمایت از بخش خصوصی، واحدهای راکد و نیمه فعال، احیا شد

در دولت شهید جمهور با حمایت از بخش خصوصی، واحدهای راکد و نیمه فعال، احیا شد
کد خبر : ۱۴۹۶۱۷۶

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت با تاکید بر لزوم احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال، گفت: جامعه صنعتی با همت و حمایت دولت رییس جمهور شهید از بحران اقتصادی کشور و تحریم تحمیلی، فرصت ایجاد کرد که منجر به جذب سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از البرز، محمدمهدی برادران امروز در حاشیه افتتاح سه واحد تولیدی در استان البرز که با همراهی مدیرکل صمت البرز و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری البرز برگزار شد، اظهار کرد: در راستای طرح موفق شهید رئبسی و افتتاح واحد‌های تولیدی، گام‌های موفقی در استان البرز نیز برداشته شده و در راستای رونق توسعه اقتصادی، علاوه بر راه‌اندازی  واحد‌های تولیدی برای فعالیت و احیای واحد‌های راکد و نیمه فعال نیز مدیریت و انجام شده است. 

وی افزود: برآورد پیش از سال، افتتاح یک واحد در روز بود و با توجه به تعامل دولت سیزدهم، سرمایه‌گذاری توسعه پیدا کرد و روزانه چندین واحد تولیدی و صنعتی در کشور افتتاح می‌شود که در این راستا استان البرز با ظرفیت خوب پیشگام بوده است. 

معاون وزیر صنعت گفت: امروز در استان البرز سه واحد تولیدی به بهره‌برداری رسید و این نشان از این واقعیت است که در دولت سیزدهم، شرایط اقتصادی نسبت به سه سال گذشته بهتر است. به رغم تحریم، تولیداتی که از خارج  وارد می‌شد با همت بخش خصوصی در کشور تولید می‌شود و بدین ترتیب از خروج ارز و سرمابه جلوگیری شد. 

وی با اشاره به اشتغال‌زایی واحد‌های تولیدی گفت: جامعه صنعتی با همت و حمایت دولت رییس جمهور شهید از بحران اقتصادی کشور و تحریم تحمیلی، فرصت ایجاد کرد که منجر به جذب سرمایه‌گذاری و اشتغالزایی  شد.

این مسئول با تاکید بر اهمیت تولید داخل گفت: مصرف کننده با اطمینان بیشتر تولید داخل را نسبت به نوع خارجی انتخاب می‌کند. چراکه سالها در کشور واردات تولیدات بی کیفیت خارجی منجر به کسب درآمد برای عده‌ای خاص شد اما امروز تحریم را دور می‌زنیم و محصولات با کیفیت تولید می‌کنیم که حتی برای صادرات تمام استاندارد لازم را دارد.

برادران تصریح کرد: خوب است فرصتی به تولید کنندگان داده شود که در رسانه ها از ظرفیت خود بگویند لذا لازم است از تولید داخل حمایت شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز