خبرگزاری کار ایران

رئیس جبهه اصلاحات استان قزوین:

انتخاب پزشکیان، بی‌کفایتی و آسیب از کشور را بر می‌چیند

انتخاب پزشکیان، بی‌کفایتی و آسیب از کشور را بر می‌چیند
کد خبر : ۱۴۹۶۰۰۳

حاکمیت اصولگرایان برای کشور چیزی جز درگیری با دنیا نیست

رئیس جبهه اصلاحات استان قزوین گفت: سایه سنگین و زیان‌بار کسانی که با فشار بر مردم، حق بیشتری از حکومت به دست آورده‌اند، از سر مردم کم خواهد شد و به این مسئله اعتقاد داریم که با انتخاب درست بی‌کفایتی و آسیب به کشور برچیده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، یوسف کرمی در مراسم افتتاحیه ستاد انتخاباتی دکتر مسعود پزشکیان در شهر شال اظهار کرد: امروز در شرایط سختی قرار گرفته‌ایم و در درجه اول این را در سفره‌های خود می‌بینیم و شاهد هستیم که مدیریت یک پارچه چه بلایی بر سر کشور آورده است.

دبیر حزب اتحاد ملت در استان قزوین گفت: امروز سفره‌های همه به یک چهارم تقلیل داده شده است، ما تجربه کردیم که مدعیان اصولگرایی هر وقت قدرت را در دست داشته‌اند، می‌بینم با هر چهره و نیرو به میدان بیایند؛ برای مردم نتیجه‌ای جز مشکلات ، درگیری با دنیا و اتلاف منابع کشور ندارند.

عضو شورای سیاستگذاری ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان قزوین عنوان کرد: امروز بدانیم آمدن دکتر پزشکیان یا هر شخصیت دانا و توانمند همه مشکلات را حل نمی‌کند و این واقعیت است اما این را می‌دانیم که اگر دولت در دست یک جریان فکور دلسوز دست پاک و آگاه به مسائل جهانی باشد وضع از این بدتر نخواهد شد.

وی تصریح کرد: منطق و عقل ایجاب می‌کند همه ما تلاش کنیم این واقعه یعنی انتخاب دکتر پزشکیان به‌عنوان رئیس‌جمهور کشور، صورت گیرد  تا وضع از چیزی که هست در سیاست داخلی و سیاست خارجی بدتر نشود.  همه مسئولیت دارند دوستان را پای میدان بیاورند و ما امید داریم که اوضاع کشور این‌چنین باقی نماند.

رئیس جبهه اصلاحات استان قزوین یادآور شد: سایه سنگین و زیان‌بار کسانی که با فشار بر مردم، حق بیشتری از حکومت به دست آورده‌اند، از سر مردم کم خواهد شد و به این مسئله اعتقاد داریم که با انتخاب درست بی‌کفایتی و آسیب به کشور برچیده می‌شود.

کرمی در پایان گفت: همه ما باید برای انتخاب شدن کاندیدی که حتما می‌تواند مانع بدتر شدن وضعیت کشور شود تلاش کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز