خبرگزاری کار ایران

در ستاد محمدیه مطرح شد؛

انتخاب دکتر "مسعود پزشکیان"یک انتخاب معقول است

انتخاب دکتر "مسعود پزشکیان"یک انتخاب معقول است
کد خبر : ۱۴۹۵۷۷۰

نسل جدید را با تغییر اصلاح‌طلبانه امیدوار کنیم

عضو ستاد مسعود پزشکیان در شهر محمدیه گفت: دغدغه دکتر پزشکیان افزایش سرمایه‌های اجتماعی است؛ مردم در ۲ انتخابات گذشته مشارکت کمی داشتند در حالی که تاکنون در کشور این میزان کاهش حضور تجربه نشده بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، شمس‌اله غلامی در مراسم افتتاح در شهر محمدیه افزود: ایران به‌عنوان کشوری با سابقه تمدنی بالا، سختی‌ها و دوره‌های بحرانی زیادی را پشت سر گذاشته است و امروز وقت آن شده که برای اعتلای ایران دست به تغییر دهیم.

وی تأکید کرد: امروز مردم ما دچار مشکلات اقتصادی هستند در حالی که زیبنده داشتن زندگی بهتری هستند.

غلامی تصریح کرد: شاهد مهاجرت جوانان نخبه هستیم ما نتوانستیم برای جوانان کاری کنیم؛ در حالی‌ که عامل پیشرفت هر کشوری استفاده از ظرفیت نیروی انسانی است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب افزود: باید کاری کرد که افراد نخبه و دلسوزان نظام و ایران برای سازندگی، پیشرفت کشور و خوب شدن حال مردم در کشور باقی بمانند.

وی در پایان گفت: همه مکلف به حفظ سرمایه‌هایی هستیم که در این کشور رشد کردند و باید نسل جدید را با تغییر اصلاح‌طلبانه امیدوار کنیم.

علی کاظمی عضو ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در شهر محمدیه در ادامه این مراسم گفت: پزشکیان می‌تواند با ایجاد امیدواری و اعتماد عمومی، فضا را برای حضور اقشار مختلف در پای صندوق های رأی فراهم کند.

وی گفت: انتخاب دکتر پزشکیان یک انتخاب معقول است و‌ در کارزار انتخاباتی این  کاندید مسیر سختی را نسبت به سایر رقبا دارد.

کاظمی بیان کرد: ماحصل تلاش اصلاح طلبان مشارکت حداکثری پای صندوق رای است. موفق ترین دولت بعد از انقلاب، دولت آقای خاتمی بود که نتیجه و خروجی توسعه سیاسی، توسعه اقتصادی و ارتقای بسیاری از شاخص ها بود و دکتر  پزشکیان به عنوان وزیر دولت اصلاحات و پس از آن در مجلس شورای اسلامی موفق عمل کرد.

وی در پایان ضمن دعوت مردم به مشارکت در انتخابات، برای گرفتن جشن پیروزی ابزاری امیدواری کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز