خبرگزاری کار ایران

چمران در جمع خبرنگاران:

شهادت رئیس‌جمهور خللی به خرید بسته حمل و نقلی وارد نمی‌کند

شهادت رئیس‌جمهور خللی به خرید بسته حمل و نقلی وارد نمی‌کند
کد خبر : ۱۴۸۶۹۱۶

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه نمایشگاه ساختمان، نمایشگاه پر ازدحامی است، گفت: برگزاری این رویداد در نمایشگاه بین‌المللی نماد مردم‌آزاری است و اگر قرار بر مردم‌آزاری دارند؛ بسم‌الله.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت شهر، مهدی چمران در حاشیه دویست و چهلمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز گزارشات حسابرسی بررسی خواهد شد، اظهار کرد: دو لایحه یک فوریتی نیز بررسی می‌شود. اگر مختصات تنظیم شود نامگذاری معبر به نام شهید رئیسی انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه اورهال اتوبوس‌ها در حال انجام است و شرکت واحد باید تعداد دقیق را اعلام کنند، گفت: بیش از ۵۰۰ دستگاه اتوبوس تاکنون اورهال شده است. قرار بود هر ماه یکبار گزارش اقدامات حوزه حمل و نقل ارائه شود و مجددا از معاون حمل و نقل بابت این موضوع دعوت خواهیم کرد.‌ خرید اتوبوس‌ها هنوز در کش و قوس فرایندهای اداری است اما عملیاتی نشده و خوشبختانه مشکل واگن‌ها حل شده است.

چمران همچنین تصریح کرد: در داخل کشور قرارداد دو هزار دستگاه اتوبوس دیزلی و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی منعقد شده و یکی از شرکت‌ها نیز ۶۰۰ دستگاه تحویل داده است. توقع ما در بخش اتوبوس‌های خارجی است که گفته بودند چهار ماه پس از قرارداد وارد می شود.

وی افزود: این موضوع را مطرح کردند که چرا بنده مدام می‌گویم نمی‌دانم. بنده می‌خواهم از موضوعی اطمینان کامل داشته باشم سپس سخن بگویم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: برنامه‌ریزی‌ها در مسیری است که هر دولتی روی کار بیاید می‌تواند امور را دنبال کند و فکر نمی‌کنم شهادت رئیس جمهور خللی در خریدها وارد شود. تامین منابع مالی، قراردادها و امضا و ساخت باید انجام شود چرا که چین تنها برای ما اتوبوس نمی‌سازد و برای فرانسه و آمریکا و دیگر کشورها نیز تولید می‌کند.

وی با بیان اینکه نمایشگاه ساختمان نمایشگاه پر ازدحامی است، تاکید کرد: برگزاری این رویداد در نمایشگاه بین‌المللی نماد مردم‌آزاری است و اگر قرار بر مردم‌آزاری دارند؛ بسم‌الله.

چمران در صحن شورای شهر تهران نیز ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس مجلس دوازدهم، اظهار کرد: امیدواریم سریع تر نشستی با نمایندگان مجلس داشته باشیم تا هماهنگی های بیشتری بین این دو بخش ایجاد شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز