رونمایی از مباشر ملت؛
خدماترسانی بانک ملت آسانتر شد
طی مراسمی، مدیرعامل بانک ملت به همراه سایر مدیران ارشد، به معرفی سامانه جدید" مباشر ملت" پرداختند.
به گزارش خبرنگار ایلنا؛ امروز در سالن همایشهای برج میلاد، مراسم رونمایی از سامانه "مباشر ملت" با حضور مدیر عامل بانک ملت برگزار شد.
در این مراسم، مدیرعامل بانک ملت به همراه سایر مدیران ارشد، به معرفی این سامانه جدید پرداختند و توضیحاتی جامع در خصوص ویژگیها و مزایای آن ارائه دادند. سامانه "مباشر ملت" که بهطور ویژه برای مشتریان حقوقی و مدیران شرکتها طراحی شده است، امکان مدیریت حسابها و انجام امور بانکی از طریق تلفن همراه را فراهم میسازد.
این سامانه با هدف ارتقاء سطح خدمات و پاسخگویی به نیازهای خاص مشتریان حقوقی توسعه یافته است. در پایان مراسم، مدیر عامل بانک ملت به اهمیت نوآوری در ارائه خدمات بانکی اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که سامانه "مباشر ملت" بتواند به بهبود تجربه مشتریان حقوقی و افزایش رضایتمندی آنها کمک کند.
در ابتدای این مراسم اکبر یارمحمدی، "مدیر کل توسعه و خلق محصول بانک ملت" سامانه "مباشر ملت" را برای حاضران معرفی کرد.
وی به تشریح ویژگیها و قابلیتهای این سامانه پرداخت و بر اهمیت آن در ارتقاء سطح خدمات بانکی برای مشتریان حقوقی و مدیران شرکتها تأکید کرد. یارمحمدی، همچنین به مزایای ویژه این سامانه برای مدیران اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که "مباشر ملت" بتواند به بهبود تجربه مشتریان و افزایش رضایتمندی آنان کمک کند.
خدمترسانی به مدیران با "مباشر ملت"
رییس اداره کل توسعه و خلق محصول بانک ملت در گفتوگویی کوتاه با "خبرنگار ایلنا" ضمن تشریح همراه بانک ملت (مباشر) ابراز داشت: این موبایل بانک شرکتی مختص مشتریان حقوقی بانک تعبیه شده است. این کار برای این بود که بتوانیم نیازهای مشتریان را بشنویم و خدمات بهتری ارائه کنیم.
وی ادامه داد: مدیران شرکتها که بهدلیل مشغلههای کاری در سفرها و جلسات بسیاری شرکت میکنند، میتوانند به راحتی از طریق تلفن همراه خود حسابهایشان را مدیریت کنند. در صورت برداشت مبالغ بیش از سقف تعیینشده، نوتیفیکیشن دریافت میکنند و حق امضا در قسمت مدیریت، برای امضای اسناد پرداخت نیز فراهم شده است. این ویژگی بهخصوص برای مدیرانی که در مسافرت هستند، بسیار مفید است و اینگونه یکی از مشکلات اساسی شرکتها را برطرف میکند.
یارمحمدی افزود: این خدمات دقیقاً بر اساس نیازهای مشتریان و مدیران شرکتها طراحی شده است و شامل تمامی خدمات عمومی نظیر صورتحساب، مدیریت کارت و مدیریت چک میشود. ما بهطور مداوم در حال بهروزرسانی این خدمات هستیم و در فاز توسعه بعدی، تمرکز ما بر روی ارائه خدمات اعتباری و ارزی با توجه به نیازهای این گروه خواهد بود.
مدیرعامل بانک ملت: رتبه اول تسهیلات و منابع را در اختیار داریم
در ادامه مدیرعامل بانک ملت ضمن رونمایی از این اپلیکیشن به ایراد سخنانی پرداخت. او گفت: بانک ملت برای ارائه خدمات تخصصی به کاربران شرکتی و حقوقی، دو اپلیکیشن مجزا طراحی کرده است. این اپلیکیشنها به صورت اختصاصی عمل میکنند. مهمترین مزیت این اپلیکیشنها این است که به صورت انحصاری برای کاربران حقوقی طراحی شدهاند.
او در مورد افزایش سرمایه بانک ملت ابراز داشت: برنامهریزی ما این است که امسال دو افزایش سرمایه برای بانک داشته باشیم. افزایش سرمایه اول از محل "سود انباشته بانک" است که درخواست ۶۵۰ هزار میلیارد ریال افزایش سرمایه دادهایم. در حال حاضر نیز گزارش حسابرس دریافت شده و در حال هماهنگی با بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس اوراق بهادار هستیم. پس از تایید آنها، مجمع بانک برگزار و این افزایش سرمایه اعمال خواهد شد. افزایش سرمایه دوم از محل تجدید ارزیابی داراییهای بانک است. به این ترتیب، بانک ملت به عنوان بزرگترین بانک بورسی ایران، به خدمترسانی ادامه خواهد داد و یک بانک بالای ۲۰۰ همتی از نظر سرمایه خواهیم داشت.
او در خصوص حجم نقدینگی و سپردههای بانک ملت گفت: بانک ملت در ۸ ماهه اول سال بیش از ۲۶ درصد افزایش منابع داشته است. سهم بانک ملت از نقدینگی جامعه در پایان سال گذشته ۱۰.۶ درصد بوده که اکنون به ۱۱.۵ درصد رسیده است. در حال حاضر بانک ملت بزرگترین بانک بورسی کشور است و رتبه اول "تسهیلات" و "منابع" در بین بانکهای بورسیه کشور را دارد.
مدیرعامل بانک ملت تصریح کرد: مهمترین مزیت بانک ملت، اعتبار آن در بازار و اعتماد عمومی جامعه است. افزایش نزدیک یک درصد از نقدینگی در بازه ۸ ماهه نشاندهنده این اعتبار است. سرمایه انسانیِ آموزشدیده و فعال، حضوری که بانک در حوزه ارائه خدمات به صنایع پیشران کشور دارد، (همچون نفت و گاز، پتروشیمی، فولاد و معدن) از دیگر مزایای بانک ملت هستند. بانک ملت همواره تلاش کرده است تا با پذیرش ریسکهای معقول و منطقی، خدمات مناسبی را به جامعه ارائه دهد.
او در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر واگذاری بنگاههای بانک ملت تصریح کرد: البته بانک ملت، مجموعهای از داراییهای ابزاری را در اختیار دارد که عمدتاً در خدمت فعالیتهای بانکی است؛ این داراییها شامل شرکتهای حوزه فناوری اطلاعات، صرافیها و کارگزاریها است که نیازی به واگذاری ندارند و به بانک خدمات ارائه میدهند.
او افزود: علاوه بر این، بانک ملت دارای اموال تملیکی و داراییهای مازاد نیز هست، این داراییها طبق برنامههای تعیینشده در حال واگذاری هستند، در همین هفته، آگهیهای مزایده املاک مازاد بانک منتشر شده است که احتمالا این آگهیها را مشاهده کردهاید.