نارضایتی کارگران ابنیه فنی راه آهن ناحیه لرستان از خدمات بیمه تکمیلی
کارگران ابنیه فنی حوزه ۱۲راه آهن ناحیه لرستان از هزینههای بالای درمان و خدمات ناکافی بیمه تکمیلی انتقاد دارند.
تعدادی از کارگران ابنیه فنی حوزه ۱۲راه آهن ناحیه لرستان در تماس با خبرنگار ایلنا، از ناکافی بودن خدمات بیمه تکمیلی انتقاد کردند.
کارگران ابنیه فنی حوزه ۱۲راه آهن ناحیه لرستان که تحت پوشش خدمات بیمه تکمیلی «معلم» هستند، در خصوص مشکلاتشان میگویند: خدمات ارائه شده توسط بیمه تکمیلی رضایتبخش نیست؛ ما هر ماه مبالغی را بابت بیمه تکمیلی میپردازیم اما از خدمات آن راضی نیستیم.
آنها از مسئولان درخواست دارند در شرایطی که هزینههای درمان سربه فلک کشیده و بدون بیمه تکمیلی کارآمد، بسیاری از کارگران توان پرداخت این هزینهها را ندارند، مناسبترین و کاملترین قرارداد را با یک بیمهگذار تکمیلی کارآمد منعقد کنند تا نگرانی کارگران این ناحیه ریلی از درمان و هزینههای آن برطرف شود.
این کارگران میگویند: وقتی به مراکز درمانی طرف قرارداد بیمه تکمیلی مراجعه میکنیم، گاه هزینههای درمان بیمه تکمیلی را نمیپذیرند و در مواردی هم هزینهای مربوطه با تاخیر چند ماهه پرداخت میشود.
کارگران ابنیه فنی حوزه ۱۲راه آهن ناحیه لرستان میگویند: ما کارگران از مسئولان راه آهن میخواهیم اگر قصد دارند با بیمهگذار قرارداد ببندند، قراردادی ببندند که ناظر و حسن انجام کار داشته باشد نه اینکه پول را بگیرد و به کسی جواب ندهد!