خبرگزاری کار ایران

دروازه السد، مهاجم فرصت‌طلب می‌طلبد؛

چارچوب لرزان قطر؛ نویدبخش برای پرسپولیس مقابل السد!

چارچوب لرزان قطر؛ نویدبخش برای پرسپولیس مقابل السد!
کد خبر : ۱۵۴۳۶۲۳

مشعل برشام دروازه‌بان تیم ملی قطر و گلر السد در دیدارهای اخیر عملکرد ناامیدکننده‌ای داشته و این موضوع می‌تواند فرصت خوبی برای پرسپولیس و پیروزی مقابل السد باشد‌.

به گزارش ایلنا، تیم ملی ایران و قطر در هفته چهارم مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی مقابل هم قرار گرفتند که تیم ملی کشورمان با برتری فاحش نسبت به حریف، به پیروزی چهار گله دست یافت. 

این پیروزی در حالی رقم خورد که مشعل برشام دروازه‌بان السد قطر در چارچوب دروازه قطر قرار گرفته بود و علیرغم درخشش فوق‌العاده سردار آزمون و محمد محبی، نقش این دروازه‌بان در گل‌های خورده قطر انکارناپذیر بود و واکنش‌های ضعیفی نشان داد. 

پرسپولیس و السد در چارچوب هفته سوم لیگ نخبگان آسیا قرار است در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه مقابل هم قرار بگیرند که به احتمال زیاد مشعل برشم از ابتدا به میدان می‌رود و حالا عملکرد ناامیدکننده این گلر در چارچوب دروازه تیم ملی قطر می‌تواند خبر خوبی برای گاریدو و مهاجمان پرسپولیس باشد تا روز خوبی را مقابل این دروازه‌بان تجربه کنند‌. 

پرسپولیس از دو دیدار ابتدایی خود تنها ۱ امتیاز گرفته و وضعیت خوبی در جدول رده‌بندی ندارد، همین موضوع حساسیت این دیدار و کسب هر سه امیتازش را تا حد زیادی بالا می‌برد و سرخپوشان علاوه بر گل نخوردن در این بازی می‌توانند برای به ثمر رساندن گل‌های پرشمار با توجه به وضعیت خط دفاع السد و همچنین دروازه‌بانش امیدوار باشند.

مشعل برشام در پنج بازی اخیر السد که به میدان رفته فقط در یک دیدار موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شده که آن هم مقابل استقلال بوده و در ۴ دیدار دیگر ۱۱ گل دریافت کرده است.

از این رو به نظر می‌رسد اگر سانچز همچنان برشام را برای دروازه تیمش مقابل پرسپولیس ترجیح بدهد، خبر خوبی برای پرسپولیسی‌ها خواهد بود و اگر از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کنند، می‌توانند به گل برسند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز