خبرگزاری کار ایران

احساسی شدن دوباره مسی: آخرین بازی هایم برای آرژانتین است

احساسی شدن دوباره مسی: آخرین بازی هایم برای آرژانتین است
کد خبر : ۱۵۴۳۵۶۹

لیونل مسی مقابل بولیوی درخشید و بعد از پیروزی از احساسی که در بازی مقابل هواداران آرژانتینی دارد صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، لیونل مسی با نمایشی درخشان مقابل بولیوی سه گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد تا تیم ملی آرژانتین در مقدماتی جام جهانی با نتیجه ۶-۰ به برتری برسد.

این دیدار در ورزشگاه مانیومنتال دنوینس و مقابل هواداران پرشور آرژانتین برگزار شد. پس از بازی، مسی که قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ را در کارنامه دارد، اعلام کرد که در تلاش است از هر لحظه با تیم ملی لذت ببرد و به نزدیک شدن به پایان دوران فوتبالش اشاره کرد.

مسی پس از بازی گفت: «بازی در اینجا و احساس محبت هواداران آرژانتینی بسیار دلنشین است. وقتی نامم را فریاد می‌زنند احساساتی می‌شوم. همه ما از این ارتباط با هواداران لذت می‌بریم و عاشق بازی در خانه هستیم.»

وقتی از او درباره آینده‌اش و احتمال حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ برای دفاع از عنوان قهرمانی سؤال شد، مسی با احتیاط و صداقت پاسخ داد: «هیچ تاریخ یا مهلتی برای آینده‌ام تعیین نکرده‌ام. فقط دارم از این لحظات لذت می‌برم. بیشتر از همیشه احساساتی هستم و عشق مردم را دریافت می‌کنم، چون می‌دانم این‌ها ممکن است آخرین بازی‌هایم باشند.»

مسی که به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا دو دور مسابقات در سپتامبر را از دست داده بود، در این بازی به میدان رفت و دستاوردهای جدیدی را به کارنامه درخشان خود اضافه کرد. این نخستین بار بود که او در یک بازی ملی چندین گل و پاس گل ثبت می‌کند. هت‌تریک او که تعداد گل‌های ملی‌اش را به ۱۱۲ رساند، دهمین هت‌تریکش در رقابت‌های ملی بود و او را در کنار کریستیانو رونالدو از پرتغال به‌عنوان بازیکنانی با بیشترین هت‌تریک در عرصه ملی قرار داد.

اولین گل مسی پس از اشتباه مدافع بولیوی به ثمر رسید، جایی که مدافع حریف یک پاس را از دست داد و مسی ۳۷ ساله به راحتی دروازه بیلی ویسکارا را باز کرد. او در دقیقه ۴۲ به لائوتارو مارتینس پاس گل داد و در وقت‌های اضافه با یک پاس کلیدی دیگر، گل خولیان آلوارس را رقم زد. آرژانتین در نیمه دوم کمی سرعت بازی را کاهش داد، اما در دقیقه ۶۹ توسط تیاگو آلمادا دوباره به گل رسید. آلمادا پس از یک ارسال زمینی از ناهوئل مولینا، از فاصله نزدیک گلزنی کرد.

نمایش مسی با دو ضربه فوق‌العاده از پشت محوطه جریمه در دقایق ۸۴ و ۸۶ تکمیل شد و شادی او در جشن گرفتن گل‌ها با هم‌تیمی‌هایش نشان از لذت زیادش از بازی داشت. مسی گفت: «خیلی خوشحالم که در این لحظات حضور دارم و واقعا سپاسگزارم. بودن در کنار هم‌تیمی‌های جوان‌تر، با توجه به سنم، باعث می‌شود دوباره حس یک کودک را داشته باشم. گاهی کارهای احمقانه می‌کنم چون خیلی راحت هستم. تا زمانی که این احساس را داشته باشم و بتوانم به تیم کمک کنم، قصد دارم در کنار تیم ملی بمانم و از آن لذت ببرم.»

لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، نیز از نمایش فوق‌العاده ستاره تیمش خوشحال بود و بار دیگر تأکید کرد که تنها خواسته‌اش از مسی این است که تا جایی که می‌تواند به بازی ادامه دهد. اسکالونی گفت: «تنها چیزی که از او می‌خواهم این است که تا جایی که می‌تواند بازی کند. تماشای او در زمین فوتبال لذت‌بخش است. او هرگز دست از شگفت‌زده کردن ما برنمی‌دارد.»

با این پیروزی، آرژانتین با ۲۲ امتیاز از ۱۰ بازی در صدر جدول قرار گرفت؛ سه امتیاز بیشتر از کلمبیا که پیش‌تر شیلی را ۴-۰ شکست داده بود. اروگوئه با ۱۶ امتیاز و تساوی بدون گل مقابل اکوادور، در جایگاه سوم قرار دارد. دو دور دیگر از مسابقات مقدماتی جام جهانی در ماه نوامبر برگزار خواهد شد.

جام جهانی ۲۰۲۶ نخستین نسخه توسعه‌یافته این رقابت‌ها خواهد بود که با حضور ۴۸ تیم در ایالات متحده، کانادا و مکزیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز