خبرگزاری کار ایران

رحمتی: تیم من روز به روز بهتر می‌شود / جوانان توانمندی داریم

رحمتی: تیم من روز به روز بهتر می‌شود / جوانان توانمندی داریم
کد خبر : ۱۵۱۸۳۵۸

سرمربی تیم فوتبال هوادار گفت: با وجود شکست از خیبر به تیم خود افتخار می‌کنم و تیم من روز به روز بهتر می‌شود.

به گزارش ایلنا، سید مهدی رحمتی پس از شکست یک بر صفر هوادار مقابل خیبر خرم آباد در هفته اول لیگ برتر، اظهار داشت: درمورد جریان بازی نمی‌توانم کامل فوتبالی حرف بزنم زیرا تیم ما هنوز شرایط عادی و باثباتی ندارد اما به تیم خود تبریک می‌گویم و به آن افتخار می‌کنم. در فهرست ۲۰ نفره امروز ما ۶ بازیکن زیر ۲۳ سال و ۶ بازیکن زبر ۲۱ سال قرار داشتند. تیمی که امروز دیدید، نزدیک ۱۷ روز کنار هم تمرین می‌کنند. شاید برخی نفرات اولین بار بود که لیگ برتر را از نزدیک می‌دیدند و لمس می‌کردند.

 

وی افزود: اگر مقداری باتجربه عمل می‌کردیم می‌توانستیم از ۳_۲ موقعیت تک به تک خود به گل برسیم و شکست نخوریم. به تیم داوری هم خسته نباشید می‌گویم‌. در تمام طول بازی عالی قضاوت کردند و فقط امیدوارم صحنه دقیقه ۸۳ پنالتی نبوده باشد. اگر پنالتی بود، باید مدافع خیبر اخراج می‌شد. در آن حالت قضاوت عالی خود داور تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد‌. شاید اگر سعید صادقی مقداری توان داشت می‌توانست موقعیت خود را به گل تبدیل کند تا بازنده نباشیم.
 
سرمربی هوادار تصریح کرد: اطمینان دارم تیم من روز به روز بهتر می‌شود زیرا جوانان توانمندی داریم که در کنارش برخی بازیکنان باتجربه به آنها کمک می‌کنند. به امید خدا در این مسیر سخت به آنچه بایسته و شایسته‌اش هستیم می‌رسیم.

 

رحمتی درمورد بلندی چمن ورزشگاه شهدای شهرقدس، توضیح داد: هر چه بگوییم بازهم به صورت مسئله بازمی‌گردد‌. باید این لیگ را به هر شکلی شروع کنیم. واقعا چمن بلند بود. هم برای خیبر که زمان خوبی برای بدنسازی داشته و هم برای ما که زمان کمی برای بدنسازی داشتیم، شرایط سخت بود. از جایی به بعد تیم من افتاد و برای تعویض هم دست بازی نداشتم زیرا برخی نفرات را به تازگی جذب کرده‌ایم که هنوز با ما تمرین نکرده‌اند. شرایط عادی نداریم اما به عنوان یک تیمی که به فوتبال ایران کمک می‌کند و مجموعه‌ای که برای جوانان فضایی فراهم کرده که به فوتبال کشورمان معرفی شوند حداقل کاری که باید نسبت به ما انجام بدهند‌، این است که حمایتی در استان تهران داشته باشیم.

 

وی افزود: ما هم نماینده استان هستیم. همه تیم‌ها با هیاهوی خاص و حمایت استانی پا به لیگ برتر می‌گذارند ولی هوادار یک تیم مظلوم است. دست کم وقتی تماشاگر و مول نداریم و همه بازیکنان‌مان جوان هستند، نباید از برخی اتفاقات متضرر شویم. سال گذشته ۲ بازیکن خیلی خوب داشتیم که یکی از آن‌ها در اختیار فولاد خوزستان قرار گرفت‌. شرایط انتقال مهدی گودرزی هم وجود داشت اما باشگاه صلاح دانست که امسال برای ما بازی کند. متاسفانه این مشکلات را داریم و زمین چمن هم از حد استاندارد خیلی بلندتر بود. با این وجود باید ضرر و زیانش را ما بدهیم.

 

سرمربی هوادار درمورد اینکه آیا بهتر نیست تیمش در ورزشگاه دستگردی بازی کند، عنوان کرد: به این دلیل که ۲ لامپ ورزشگاه ضعیف است، نمی‌توانیم میزبانی کنیم. مسئولی که آنجا رفته دوست نزدیک و صمیمی ما است اما اسمش را نمی‌برم. او تمام قوانین فیفا را درخصوص این ۲ لامپ رعایت کرده است. ببینید در هفته‌های بعد استقلال و چادرملو نیز می‌خواهند در ورزشگاه شهرقدس بازی کنند. در هفته پنجم می‌بینید آیا این زمین شرایط راه رفتن را دارد یا خیر؟!

 

رحمتی ادامه داد: سال اول سرمربیگری‌ام در پدیده مشهد، بازی دوم ما در شهرقدس برگزار شد و میهمان پیکان بود‌. باران فجیعی می‌آمد که گفتیم در این زمین نمی‌توان بازی کرد‌. توپ حرکت نمی‌کرد اما داور گفت باید بازی برگزار شود اما ۲۰ دقیقه نگذشته بود که خودش سوت زد و گفت نمی‌توان بازی را برگزار کرد. از آن سال تا امروز که اولین بازی امسال در ورزشگاه شهرقدس برگزار شد، در این استادیوم فوتبال بازی نکردند. عادت داریم به امکانات خود فشار آورده و آنها را از دست بدهیم. در ادامه آن را کنار بگذاریم. اگر قرار باشد هفته آینده ۲ بازی در شهرقدس برگزار شود، مطمئن باشید در هفته سوم یا چهارم دیگر زمینی باقی نمی‌ماند.

 

وی درمورد اینکه آیا روند جوانگرایی را در طول فصل ادامه می‌دهد، تصریح کرد: باشگاه هوادار این روند را مدنظر دارد‌. از روز اول به من گفتند بازیکن به فوتبال ایران معرفی کنیم. ما هم پیرو خط مشی باشگاه هستیم. پس از پشت سر گذاشتن تعطیلات هفته سوم، تیم مقداری تکمیل‌تر می‌شود و شرایط به نسبت عادی و باثباتی به دست می‌آوریم. چیزی کمتر نداریم و اگر صحنه دقیقه ۸۳ که هنوز خودم آن را ندیده‌ام پنالتی و اخراج باشد؛ این دیدار مساوی می‌شد و امروز یک امتیاز می‌گرفتیم. حالمان هم خوب بود و دیگر چنین صحبت‌هایی نمی‌کردیم. با این وجود امیدوارم اشتباه کرده باشیم تا قضاوت خوب حسن اکرمی تحت الشعاع قرار نگیرد. ای کاش امروز در بازی ما هم VAR بود. سال گذشته بیشترین لطمات را از وجود این سیستم در لیگ قهرمانان خوردم اما کاش امروز که می‌توانست به نفع ما رقم بخورد، استفاده می‌شد.

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز