خبرگزاری کار ایران

آمار فوق‌العاده ستاره ازبک مقابل الاهلی؛

آغاز ماموریت بزرگ پرسپولیس و درویش برای تمدید قرارداد با ستاره

آغاز ماموریت بزرگ پرسپولیس و درویش برای تمدید قرارداد با ستاره
کد خبر : ۱۵۳۰۹۴۰

درخشش روزافزون اوستون اورونوف در تمامی رقابت‌ها ممکن است کار پرسپولیس را برای تمدید با ستاره ازبک خود سخت‌تر کند.‌

به گزارش ایلنا، پرسپولیس شب گذشته در اولین دیدار خود از رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا در عربستان به مصاف الاهلی رفت و علیرغم اینکه در فاکتورهای فنی نسبت به حریف تا دندان مسلح خود برتری داشت، اما موفق به کسب هیچ امتیازی نشد و با یک شکست خفیف، دست خالی از زمین بیرون آمد.‌

اما نکته مثبت این بازی برای سرخپوشان درخشش چند تن از بازیکنان این تیم از جمله اورونوف، گندوز، میلاد محمدی و.. بود که هواداران این تیم را نسبت به بازی‌های آینده پرسپولیس امیدوار کرد‌.

اورونوف که شب گذشته به طور کامل در زمین حضور داشت و به اذعان کارشناسان پنالتی روی او نیز گرفته نشد، برای تغییر نتیجه بازی به سود تیمش همه کار کرد که البته نتیجه‌ای نداشت؛ او که از لحاظ اسم و رسم و آوازه با بازیکنانی چون محرز، فیرمینو، کِسیه، تونی و.. قابل مقایسه نیست، اما در ترکیب تیمش مقابل همین بازیکنان موفق به ثبت یک آمار استثنایی شد که در نوع خودش جالب توجه است.

اورونوف که شب گذشته به راحتی آب خوردن در دوئل‌ها با بازیکنان مقابلش به برتری می‌رسید و آن‌ها را از سر راه برمی‌داشت، در حالی موفق به ثبت ۹ دریبل موفق شده که تمامی بازیکنان الاهلی روی هم ۱۰ دریبل داشتند و او به تنهایی آماری مشابه کل تیم الاهلی ثبت کرده است!

پرسپولیس که از نیم فصل دوم لیگ بیست و سوم این بازیکن را به خدمت گرفته، حالا حالاها تا آخر فصل با داشتن این بازیکن خوشبخت است اما به نظر می‌رسد با درخشش فوق‌العاده این ستاره ازبک هم در تیم ملی کشورش هم در پرسپولیس به زودی تیم‌‌های متمولی او را محاصره خواهند کرد که نگه داشتن این ستاره را برای سرخ‌ها سخت می‌کند.

از این رو پرسپولیس که به تازگی ستاره مهمی مثل ترابی را از دست داده، نباید ارزشمندترین بازیکن لیگ برتر را از دست بدهد آن هم در شرایطی که به نظر می‌رسد خود بازیکن مشکلی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس نداشته باشد. 

مدیریت پرسپولیس با توجه به بودجه‌ای که از جذب اسپانسرها و تزریق منابع مالی از طریق مالک و همچنین فروش عبدالکریم حسن در اختیار دارد، می‌تواند پیشنهاد مالی قابل توجهی را برای تمدید قرارداد با ستاره ازبک ارائه دهد تا او برای ماندن متقاعد شود.‌

البته تمدید قرارداد با این بازیکن سوا از مسائل فنی و کیفیت اورونوف، می‌تواند از لحاظ درآمدزایی از طریق فروش او، مسئله حائز اهمیتی باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز