خبرگزاری کار ایران

طیبی: حضور زنان در ورزشگاه اتفاق درجه یکی بود

طیبی: حضور زنان در ورزشگاه اتفاق درجه یکی بود
کد خبر : ۱۳۴۹۲۰۳

کاپیتان تیم‌ملی فوتسال گفت: حضور زنان بسیار اتفاق درجه یکی بود. از دیدن زنان عشق کردم. دیدید که هیچ اتفاقی رخ نداد و شور و هیجان را آورده بودند. واقعا حضورشان درجه یک بود و برایم یک روز رویایی بود.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتسال ایران امشب (یکشنبه) در چارچوب دیداری دوستانه با نتیجه ۵ بر ۳ ازبکستان را شکست داد. حسین طیبی، کاپیتان تیم‌ملی فوتسال پس از این دیدار اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود. تیم ما جوان شده و نیاز به این بازی‌ها داریم. ازبکستان تیم خوبی بود و بازی‌های بزرگی با پرتغال برزیل و روسیه داشت. این بازی کمک زیادی به ما کرد. امیدوارم فدراسیون نگاه ویژه‌ای به فوتسال داشته باشد.

او افزود: از رسانه‌ها و پیشکسوتان می‌خواهم فشار را از این تیم بردارند چرا که اگر چندین سال دیگر بگذرد، این جوانان حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران گفت: بازی خیلی خوبی بود. تیم ما جوان شده و به این بازی‌ها نیاز دارد. بازی با تیم‌های بزرگ به ما کمک می‌کند. ازبکستان هم تیم خوبی است که با تیم‌های بزرگ دنیا بازی کرده است. از خانواده فوتسال و پیشکسوتان خواهش می‌کنم از این تیم حمایت کنند. این تیم نیاز به بازی دارد. امیدوارم نگاه فدراسیون هم ویژه باشد و بازی‌های بزرگتری انجام دهیم. 

یک روز رویایی بود

او درباره حضور زنان در ورزشگاه و حمایت از تیم ملی فوتسال گفت: حضور زنان بسیار اتفاق درجه یکی بود. از دیدن زنان عشق کردم. دیدید که هیچ اتفاقی رخ نداد و شور و هیجان را آورده بودند. واقعا حضورشان درجه یک بود و برایم یک روز رویایی بود. 

طیبی درباره بازی در لیگ اسپانیا گفت: تلاش می‌کنم نماینده خوبی برای فوتسال ایران باشم. الان ۱۲ سال است که لژیونر هستم و می‌خواهم بیرون و درون زمین یک نماینده باشم. 

منبع ايسنا
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز