خبرگزاری کار ایران

رییس صداوسیما مطرح کرد؛

تحولات اخیر، همکاران ما را بسیار ورزیده‌تر از گذشته کرده است

تحولات اخیر، همکاران ما را بسیار ورزیده‌تر از گذشته کرده است
کد خبر : ۱۵۴۷۲۵۹

پیمان جبلی در نشست سراسری طرح و برنامه رسانه با اشاره به ورزیده شدن همکاران با توجه به تحولات ملی و منطقه‌ای گفت با گذرگاه‌های مهمی روبه‌رو شدیم و نقاط قوت ما بیش‌ از پیش نمایان شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط‌عمومی رسانه ملی، پیمان جبلی در نشست سراسری طرح‌ و برنامه‌ریزی رسانه ملی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گران‌قدر انقلاب و جبهه مقاومت، متولیان حوزه برنامه‌ریزی سازمان را سربازان پای کار تحقق تحول خواند و خطاب به آن‌ها گفت: شما با نشاط، انگیزه و اراده درحال فعالیت‌اید تا ثابت کنید آرزوها، راهبردها و اهداف کلان تحولی حتماً قابلیت تحقق دارند.

وی افزود: آنچه در قالب تحول در سه بعد رویکردی، سازوکاری و محتوایی به‌ عنوان سند مورد اجماع سازمان صدا و سیما به تأیید رهبر فرزانه انقلاب رسیده، امروز دیگر یک سندِ آرزوییِ تحقق‌نیافتنی نیست، شما ثابت می‌کنید که دست‌یافتی‌ست و محقق خواهد شد.

رئیس رسانه ملی به افت‌ و خیزها و تحولات سه سال پر حادثه اخیر کشور و منطقه اشاره کرد و گفت: صدا و سیما به‌ عنوان سکوی نظام در فرهنگ‌سازی و قوه ناطقه جمهوری اسلامی ایران در سطح ملی، منطقه‌ای و بین‌المللی، این تحولات را مدیریت و اثبات کرد که بیش‌از پیش به اجرای سند تحول نیازمندیم و لازم است اهداف کلان، ساز و کارها و رویکردها را بازخوانی کنیم تا درنهایت، به تحول محتوایی برسیم.

جبلی عنوان کرد: تحولات اخیر، همکاران ما را بسیار ورزیده‌تر از گذشته کرده است چراکه با گذرگاه‌های مهمی روبه‌رو شدیم و با رفع برخی نواقص، نقاط قوت ما بیش‌ازپیش نمایان شد. به‌ روشنی دیدیم که نقاط قوت ما تا چه اندازه در آوردن مردم پای صندوق‌های رأی و ارتقای مشارکت سیاسی کارگشا بود. همچنین، در عملیات وعده صادق ۱ و ۲ مشاهده کردیم که چگونه با نقش‌آفرینی رسانه ملی، ۲ عملیات نظامی مهم تبدیل به نقطه پرافتخار تاریخی، مصداق والای خودباوری و عنصر تقویت اعتمادبه‌نفس ملی شد. این مهم اتفاق نیفتاد، مگر با تلاش همکاران حوزه پیام و پشتیبانی رسانه ملی.

جبلی ادامه داد: آنچه در نهایت، باید برای‌مان مهم باشد، نگاه مخاطب است. مخاطب باید ما را تشویق و احساس کند که اتفاق مثبتی رخ داده است؛ همان‌طور که شیرینی حضور پررنگ مردم روستاها در قاب تصویر را احساس کرد.

رئیس سازمان صدا و سیما بر ضرورت توجه به همه ابعاد تصمیمات و برنامه‌ها از سوی متولیان برنامه‌ریزی سازمان برای عبور از گلوگاه‌های حساس، گقت: حوزه برنامه‌ریزی نیازمند افق دید گسترده است. تمام عناصر برنامه‌ریزی باید از این افق دید گسترده برخودار باشند؛ زیرا همه ما در خدمت آنتن و تولید محتوای فاخر و ارزشمندیم.

وی از حمایت و پشتیبانی همه‌جانبه حوزه ستاد از صف صدا و سیما نیز سخن گفت و عنوان کرد: عامل اصلی تولید که حوزه صف است، باید احساس کند لشکری پشت‌سرش درحال رفع موانع‌اند و از او حمایت می‌کند. حوزه برنامه‌ریزی تمام تلاش خودش را برای به نتیجه رسیدن آرمان‌های تحول به ‌کار بسته که ثمره‌اش اثرگذاری بیشتر رسانه در جذب مخاطب، ایجاد همبستگی اجتماعی و ملی و انتقال پیام به مخاطب، ذیل چهار نقش قرارگاهی، آوردگاهی، آسایشگاهی و دانشگاهی رسانه ملی است.

به‌گفته رئیس رسانه ملی، همکاران مرکز طرح، برنامه و بودجه سازمان حلقه وصل برنامه‌ساز و سیاست‌گذاران و حلقه واسط تبدیل آرزوها به‌ راهبرد اقدام و عمل‌اند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز