خبرگزاری کار ایران

پنجمین کتاب نویسنده جنوبی به چاپ رسید

پنجمین کتاب نویسنده جنوبی به چاپ رسید
کد خبر : ۱۴۴۲۲۸۱

«روی سرطان چسب زخم بزن» مجموعه داستان کوتاه حسین بازپور نویسنده و شاعر دهه‌هشتادی منتشر شد.

به گزارش ایلنا، روی سرطان چسب زخم بزن شامل شش داستان کوتاه، در ۶۰ صفحه و با تیراژ ۵۰۰ نسخه با کاغذ بالک سوئد و طراحی جلد سیاوش برادران، با قیمت ۵۰ هزار تومان، توسط انتشارات تیماج روانه بازار کتاب شد. این مجموعه داستان به مسائل اجتماعی می‌پردازد. 

پنهان در سکوت تو، ابرهای نم‌دار، استخر کم‌خون و ازدحام تنهایی اسامی برخی‌از داستان‌های کتاب روی سرطان چسب زخم بزن هستند این کتاب در شهرهای کرج، تهران، اردبیل و مشهد با راوی‌های اول شخص، سوم شخص محدود و دانای کل برای نسل جوان روایت شده‌اند. 

حسین بازپور گفت: در داستان‌هایم همیشه مبحث شخصیت‌پردازی حائر اهمیت است و تمام تلاشم را انجام می‌دهم که آن را به‌نحو احسن انجام بدهم. 

وی ادامه داد: طراحی و نوشتن شخصیت‌های مختلفی که هرکدام نمادی از اقشار مختلف جامعه است را به ظرافت تمام نوشتم. 

این نویسنده جوان تصریح کرد: این مجموعه داستان، به مسائل اجتماعی و مشکلات و موانع دانشجویان و دانش‌آموزان می‌پردازد. داستان‌ها و شخصیت‌های داستان‌ها با یکدیگر در ارتباط و تعامل‌اند و هرکدام نقشی در داستان دیگری دارد. 

حسین بازپور تاکید کرد: مسئله کنکور، مسئله‌ای است که نمی‌توانیم از آن به سادگی عبور کنیم، باید یکبار برای همیشه این مسئله حل شود. متاسفانه کنکور عوارض جانبی زیادی روی روح و روان نسل جوان می‌گذارد و جامعه را دچار چالش کرده‌است. یکی‌از وظایف نویسندگان گره‌گشایی مشکلات نسل جوان است تا بتواند به آن مسیر و هدف بدهد. 

این نویسنده در پایان یادآور شد: مجموعه داستان دیگری تحت عنوان «اقیانوس کم عمق» را در دست چاپ دارم که درحال طی مراحل پایانی است و در اسفندماه منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز